PDA

View Full Version : Test Sansamp door Engl eindtrap



armageddon
2 april 2006, 17:24
Vandaag eens lekker aan het klussen geslagen in mijn "studio" :)
Mijn Engl Thunder 50 vind ik toch wat beperkt kwa klank (erg mid-oriented) en dus ben ik wat shit gaan proberen. Ik heb nu de Sansamp PSA-1 door de FX-Return van de Engl gejaagd en even wat eq toegepast en ik moet zeggen....die Sansamp is echt 100x vetter door een eindtrap dan door een Speaker Sim. Ik heb er een SM57 voor gezet en even wat testopnames gemaakt en daarna even een piepklein drumtrackje gebouwd en opgenomen. En ik vind de sound bruut :) Ik moest van Rewind het even posten hier, dus dat doe ik.
Sansamp test (http://wieringen.dyndns.org/arjan/Mein%20Teil%20Intro%203.mp3)

Wat vinden jullie ervan? Ik vind de drums nog kut, ze knallen er niet lekker doorheen, maar ik vind het toch een leuk resultaat van 1,5 uur kutten :)

Ow..je moet het volume wel hard zetten :) Dan knallen die bassfreqs er lekker doorheen.

Basseytje
2 april 2006, 19:15
klinkt wel lekker. :P ik weet er verder niets op te zeggen ga je t nummer nog afmaken?

armageddon
2 april 2006, 19:34
Was ook een testje...wellicht dat ik het nummer af ga maken, maar ik heb er nu voor gezorgd dat ik 2 cubase projecten heb waarin alles goed ge-eq'ed staat en de drums ingeladen zijn. Scheelt me toch weer een paar uur als ik iets op wil nemen :)