PDA

View Full Version : Duncan in Epiphone les paul



Thedork
1 april 2006, 22:37
Ik wil dus een duncan elementje in mijn epi proppen. Nog nooit gedaan, en dus: probleem. Dat duncan heeft zwart-rood-groen-wit kabeltje (met blank draad errond, de draad in mijn gitaar heeft gewoon een wit draadje met blank errond. Simpel als ik ben dacht ik de kleurtjes allemaal aan elkaar te hangen, maar dat lukt dus niet. Hoe moet het dan wel? Plz help this idiot out

Orpheo
1 april 2006, 22:59
Ik wil dus een duncan elementje in mijn epi proppen. Nog nooit gedaan, en dus: probleem. Dat duncan heeft zwart-rood-groen-wit kabeltje (met blank draad errond, de draad in mijn gitaar heeft gewoon een wit draadje met blank errond. Simpel als ik ben dacht ik de kleurtjes allemaal aan elkaar te hangen, maar dat lukt dus niet. Hoe moet het dan wel? Plz help this idiot out

tis moeilijk he, de seymour duncan site openen, en schematics aanklikken? groen en bare soldeer je aan aarde. wit en rood soldeer je aan elkaar, en isoleer je met tape. zwart is uit mijn hoofd hot, en die gaat naar je volumepot, om die door te lussen naar je toggleswitch.

klik (http://www.seymourduncan.com/support/schematics.shtml)

alsje.

Thedork
2 april 2006, 00:00
Ik dank u zeer.