PDA

View Full Version : Welson SG



Welson
1 april 2006, 22:06
Hallo, ik heb op een gitaarbeurs deze SG van Welson gekocht.

http://www.fetishguitars.com/img/welson/sg/welsonsg/welsonsg3.jpg

Wat is hiervoor een gewone prijs ?
Hij zou van 1960 zijn.

mvg

Anders Destium
1 april 2006, 22:14
Gefeliciteerd, je bent de 10000e gebruiker op gitaarnet :cheerup:


Welkom :)

Ik zou niet weten wat zo'n SG waard is, anderen zullen dat wellicht wel weten.

Orpheo
1 april 2006, 22:15
@ topicstarter: ik zou t niet weten, sorry.wellicht wietse van dit forum.

andy
1 april 2006, 22:25
Als je op Welson zoekt kom je zelfs op Wietses site uit. :seriousf:
Ik zou de prijs niet weten mister 10 dzd, welkom hier, maar hier vind je wat info.

http://www.fetishguitars.com/index/welson_index.html

wietse
1 april 2006, 22:39
prijzen zijn altijd lastig voor zulke gitaren, welsons waren over het algemeen erg goede gitaren, ze werden ook wel de gibson van italie genoemd, zegt toch iets over de kwaliteit van hun gitaren.
het is een beetje wat de gek er voor geeft, ze worden niet zoveel verzameld als EKO wat natuurlijk de prijs voor eko's opjaagt.
rond de 200 euro zeker en ik denk ook wel wat meer.

Welson
1 april 2006, 23:37
Die mens wou niet minder dan 300 euro en dus heb ik hem 300 gegeven. Is dat veel te veel ?
Als deze gitaren niet meer worden gemaakt zijn ze dan redelijk zeldzaam ?
Ik wou gewoon al lang een SG en ik kon hem niet laten liggen :)

Jeej 10000de bezoeker :) :rockon:

vulvasonic
2 april 2006, 01:46
Ik vind 300 euri veel voor een dergelijke gitaar, maar dat wil natuurlijk niets zeggen over de kwaliteit. En als je er tevreden mee bent, dan mag het 300 euri kosten, toch.

Ik ben je trouwens dankbaar, want een weddenschap over de exacte datum van de 10.000ste forummer heb ik op mijn naam weten te zetten. En nu mag ik sex hebben met een andere forummer naar keuze!

sorry, jij wordt het niet. Maar zo zie je maar waar je het allemaal voor kunt doen.
WELKOM! :D

Welson
2 april 2006, 13:00
Maak een goeie keuze zou ik zeggen :)
Bedankt voor de info over men SG

Kan deze nog in waarde stijgen of dalen ? Of blijft hij rond de 300 euro hangen ?

Wat kostte hij in die tijd ? 1960

Jax
2 april 2006, 13:07
Ik ben je trouwens dankbaar, want een weddenschap over de exacte datum van de 10.000ste forummer heb ik op mijn naam weten te zetten. En nu mag ik sex hebben met een andere forummer naar keuze!

sorry, jij wordt het niet. Maar zo zie je maar waar je het allemaal voor kunt doen.
WELKOM! :D

:seriousf:

Jax
2 april 2006, 13:07
O, en over de gitaar. Ik denk niet dat ie erg in prijs zal stijgen, maar zolang jij er blij mee bent en er lekker op kan spelen, dan is er toch geen probleem?

wietse
2 april 2006, 13:56
Maak een goeie keuze zou ik zeggen :)
Bedankt voor de info over men SG

Kan deze nog in waarde stijgen of dalen ? Of blijft hij rond de 300 euro hangen ?

Wat kostte hij in die tijd ? 1960

geen idee wat hij destijds kostte, ze waren duurder dan EKO's maar goedkoper dan gibsons, vraag eens aan de chief editor van fetishguitars, jack marchal, dat is een fransman waar je zowel mee in het nederlands, engels en frans kan communiceren, dus wel handig als je engels niet al te goed is.
van hem krijg je vast sneller antwoord dan van stefana aria (de webmaster) want die heeft het nogal erg druk met z'n werk heb ik van hem begrepen.
en stuur hem dan gelijk even wat foto's van je welson want die we hier zien heb je gelinkt vanaf fetishguitars.
die man kan je vast beter een waarde geven dan wij hier.

Welson
2 april 2006, 21:01
Ja inderdaad, wist niet dat het jouw site was ? Maar ik heb er zelf nog geen foto's van ...
Dan zal ik die multitalige fransman eens aanspreken ! :)

Welson
2 april 2006, 21:02
@JAx: nee inderdaad en nu ik er eindelijk bij ben mag ik zeggen dat ze zoveel beter speelt dan men vorige :) Bedankt voor de antwoorden

wietse
2 april 2006, 21:17
Ja inderdaad, wist niet dat het jouw site was ? Maar ik heb er zelf nog geen foto's van ...
Dan zal ik die multitalige fransman eens aanspreken ! :)

nee is niet mijn site,(mocht het willen) die van mij staat wel in m'n sig.