PDA

View Full Version : Kustom: goed merk?



Arch_Evil
31 maart 2006, 21:51
Ik ben een beetje rond aan het kijken naar een nieuwe gitaarversterker. Ik speel sinds kort in een band en mijn 20 watt London City versterkertje is nu niet goed genoeg meer :P

Bij ons in de buurt kan ik binnekort een Kustom QUAD 100DFX krijgen:

http://www.kustom.com/amps/guitar/stage/quad100DFXcombo.asp

Vraagje: is Kustom een redelijk goeie versterker? Wat zijn jullie ervaringen?

hendrix_appendix
1 april 2006, 09:48
De specs van dat ding zien er aardig goed uit. Met die Celestions kun je sowieso bijna niet fout gaan.
Ik dacht dat Kustom wel een goed merk was (niet alle modellen zijn goed). De gitarist van Murderdolls endorsed die buizentops/cabs iig.

AART
1 april 2006, 10:33
dat ding heeft waarschijnlijk goedkope prutcelestions hoor....

Squier4ever
1 april 2006, 10:52
heb er wel eens op gespeeld, voor zover ik me kan herinneren was het best een aardig dingetje.
maar waarom spaar je je het geld niet voor een 2e hands buizencombo. Klinkt veel beter en gaat ook hard zat!
Met 50 watt durf je die waarschijnlijk niet veel verder dan half open te draaien

Arch_Evil
1 april 2006, 19:41
Ik speel voornamelijk rock/metal, nummers van Metallica, Iron Maiden, Guns 'n Roses, Rammstein, dat soort muziek (mocht het wat uitmaken)

Arch_Evil
2 april 2006, 22:53
Bump? .

robert-gitarist
3 april 2006, 20:39
Ik speel voornamelijk rock/metal, nummers van Metallica, Iron Maiden, Guns 'n Roses, Rammstein, dat soort muziek (mocht het wat uitmaken)

Dan zou ik eerder een Randall gaan uittesten..Die hebben Celestion speakers en klinken als een dijk..En kost geen drol..Als ik zo in je lijstje kijk met wat je speelt,dan zou je erg goed zitten met een Randall..Zéér zeker de moeite waard om te testen..

MvdL
7 april 2006, 15:02
Versterkers van het merk "Kustom" verkopen ze ook bij de Kijkshop... Geen heel erg goed teken lijkt me, gezien de andere afschuwelijke rommel van de bovenste plank die ze daar verkopen in de categorie "muziekinstrumenten". Inderdaad: gewoon een mooie Randall gaan uitproberen, weet je zeker dat je maximaal rendement uit je centen haalt.