PDA

View Full Version : Drummer en bassist gezocht - Regio Utrecht



Ricis
31 maart 2006, 20:28
2 gitaristen (rond de 18 jaar) uit Houten (Utrecht) zoeken een drummer en een bassist. bas zou eventueel gedaan kunnen worden door 1 gitarist. dus een drummer zou het handigst zijn.

wij willen een beetje deze richting op: beetje jeugdige, goede rock, bands zoals The Strokes, Arctic Monkeys, Oasis (vooral beginjaren), The Doors, Nirvana, Coldplay, Stone Roses, Libertines, Queens of the Stone Age. beetje in die richting, gewoon lekker rocken zeg maar :)

heb je interesse, laat het even weten dan! 8-)

Ricardo

scramble
2 april 2006, 11:47
ey hoelang spelen jullie al? ik heb wel interesse.. ik ben alleen wel 16, ik weet niet of jullie dat jong vinden? als je terug wil reageren is het het handigst als je ff mailt naar pjotr95@hotmail.com..

guanothan
3 april 2006, 23:41
hoi,

ik speel bas en ik ben geinterreseerd, ik heb hele brede smaak qua muziek maar de meeste bands die jullie opnoemden vind ik wel strak.

Ik heb 4 jaar in een band gespeeld als gitarist, daarna ben ik naast gitaar ook bas gaan spelen. Ik ben 19 en woon in Utrecht.

Jonathan

Ricis
3 april 2006, 23:57
oh dat is mooi jongens :) mooi mooi

Ricis
6 april 2006, 18:11
drummer die uit de buurt van Utrecht komt mag zich ook nog altijd aanmelden, graag zelfs. want drummer die zich heeft aangemeld komt uit Alkmaar (leesfoutje geloof ik). dus uit de buurt zou handiger zijn eigenlijk ;)