PDA

View Full Version : wie weet er een merk s-c voor strat?



orreltak
31 maart 2006, 21:25
wie kan er een paar merken/soorten single coils(brug) op noemen voor een vet metal geluid.heb gehoord dat een hot rails zeer geschikt is maar daar zit een wachttijd aan van 8 weken.iemand andere suggesties?

hoofd
31 maart 2006, 21:29
wachttijd van acht weken, waar heb je dat dan vandaan? Toen ik hotrails bestelde bij een gitaarshop had ik ze de volgende dag binnen. Vraag 's na bij de gitaarboer in de buurt hoe lang de levertijd is, van die 8 weken geloof ik echt niks.

orreltak
31 maart 2006, 21:44
het komt allemaal via de importhandel serlui.daar loopt het blijkbaar wat achter.dat zei de gitaarboer in purmerend tenminste.

robert-gitarist
31 maart 2006, 22:46
Kun je ze niet ergens anders vandaan halen dan?Via andere bedrijven online?duurd je hoogstens een week..

orreltak
31 maart 2006, 23:12
amerikaanse bedrijven?heb je een naam van zo`n internetsite?ik heb al het hele internet afgegoogled.die amerikaanse bedrijven heb ik al geprobeerd maar die verschepen het niet naar europa om een of andere reden.word er een beetje moedeloos van.en heel noord-holland afstruinen heb ik ook geen zin in

Digitech
1 april 2006, 00:35
misschien www.thomann.de ??
Heb ik iig goede ervaringen mee. Snelle levertijd en goedkoper waarschijnlijk dan je muziekwinkel!

orreltak
1 april 2006, 12:14
bedankt digitech voor die site.heb hem besteld.fluitje van een cent.trouwens niet normaal wat ze daar allemaal hebben