PDA

View Full Version : Nieuwe aanwinst



rupke
31 maart 2006, 14:35
Ik ben sinds gisteren de blijde eigenaar vna ene Epiphone sheratonII. gisteren ook gleijk in de band geprobeerd en wat klinkt die gitaar lekker zeg. er liggen flatwounds op 0.11. ik dacht dat zal wel niet zo vet scheuren maar da ging echt heel erg lekker. in combinatie met de gibson les paul van d eandere gitarst is het een goed ein vulling op elkaar. De epi klinkt clean geweldig mooi en overstuurd is een lkeer rauwe oversturing. Supervette gitaar.

een skijken hoe lang het duurt voorda tik er nieuwe elemeneten opgooi (ik ken mezelf ;-))

Greetz Rupke

Random_hero
31 maart 2006, 14:39
Prachtig gitaar!
(ja dat weet ik zelfs zonder foto's ;)

Erikt
31 maart 2006, 14:42
Foooootoooooooooooo 8-)

Digitech
31 maart 2006, 14:54
Is echt een super gitaar!!!!Ik kan het weten, heb er zelf ook een! :gitarist:

fullorder
31 maart 2006, 15:09
kende 'm niet, maar heb net ff op hun site gekeken.
ziet er goed uit! over wat voor een amp heb je 'm uitgeprobeerd? en wat mag zoiets kosten, als ik vragen mag?

rupke
31 maart 2006, 15:36
coollllllllllll bednatk voor de reacties

ik heb hem in de winkel over een blues devile gehad. jammie jammie jammie clean en over de engl screamer of thunder om de scheur uit te proberen. Ook vet hhor niet zoals mijn gibson gary moor e uiteraard maar wle lekkere crunch. ik heb er 350 euro voor betaald ik ha dmijn acoustishce gitaar ingeruild en de epi is tweedehands.

ik ga voorlopig zo spelen maar ik denk dat ie met betere elementen nog meer tot zijn recht zal komen alleen he bik geen idee welke. Als iemand adviezen heeft graag ik speel stevige rock.

maar goed hij speelt echt geweldig lekker een erg fijne hals.

Greetz Rupke

Eko
31 maart 2006, 16:45
ES-modellen spelen inderdaad lekker met een crunch. Ik zou de p.u`s standaard houden tenzij ze ruisen en of andere bijgeluiden hebben. Als je er fellere p.u`s opzet wordt het lastiger om de gitaar stil te houden op een podium. De holle kast zou dan eigenlijk gevuld moeten worden. ( deed BB King in het begin ook met handdoeken).
Veel plezier ermee.

rupke
31 maart 2006, 20:52
Ok dan.........

Ik blijf er even dezelfde elementen op houden. zojuist (op kamer volume) even overstuurd op mijn koch kv50 gespeeld en dat klinkt behoorlijk vet.

Maar even voor de duidleijk heid. de Epi i snu helemala origineel en dan kan ik er toch wel overstuurd op spelen op het podium of gaat ie dna drondzingen. Dat zou er balen zijn. en de repetitie ruimte deed ie het goed en we seelde redleijk op volume. (zeker stnadje podiumvomue zeg maar. nou staan wij niet al te hard op het podium hoor omdat dat beter af te regelen valt dan voor de pa toch?

nou groetkens

Rupke