PDA

View Full Version : nieuwe malmsteen achtig imitatie, Anguish And Fear



MetalPunk
31 maart 2006, 09:35
test, bladieblabalbla

MetalPunk
31 maart 2006, 09:39
oke, hier een nieuwe vid.
Ik zou eerst op request wat van At The Gates doen, alleen ik vond deze toch wat ruiger. Again, hier metalpunk, 4,5 jaar autodidact.

Ik speel Anguish And Fear van Yngwie Malmsteen, t'is alleen het intro, verder ben ik nog niet gekomen. K'ben nu totaal 2 dagen bezig geweest met dit stukkie, ik kan hem nog niet op 246 bpm, daarom heb ik hem ook wat afgeremd naar +/- 215. Zitten nog wat kinderziektes in, kheb hem ook nog niet met metronoom erin geramd, ik hoor graag wat jullie ervan vinden!

Hier de link:
http://www.zippyvideos.com/4329273294592766/yngwie_malmsteen_-_anguish_and_fear/

[edit] hier speciaal voor bloodline nog een At The Gates filmpie, kheb slaughter of the soul gedaan, k'speel mee op guitar pro omdat ik mijn gitaar niet zo snel zo laag kon stemmen met 0.10.. zitten nog wat ziektes in, ook pas sinds 3 dagen ingestudeerd, magoed, have fun!

hier de link voor at the gates:
http://www.zippyvideos.com/9047545254594066/nick__at_the_gates_00/

Bloodline
31 maart 2006, 10:07
gaaf man !! Yngwie tha bomb !!
doe nu wat van at the gates !!

MetalPunk
31 maart 2006, 14:21
gaaf man !! Yngwie tha bomb !!
doe nu wat van at the gates !!

na bloodline, nu je at the gates craving gestild of moet ik er nog meer inspelen

Vonk
31 maart 2006, 15:32
Vet gedaan, het is dus mogelijk om als autodidact erg goed te worden, want ik vind het zeker goed.

Bij ATG, doe je daar nou ook veel van die gallopstukken in? Zo van:
d u d d u d d u d d u d
-0-0-0---0-0-0---0-0-0---0-0-0---

D=down u=up

Is de enige manier om dat galloperen erin te krijgen gewoon langzaam beginnen met de metronoom en dan opvoeren maar maidentempo's?

MetalPunk
31 maart 2006, 18:48
thanks!
inderdaad, die galopstukjes kom je nogal vaak tegen bij atg.
Er zijn genoeg manieren om het te leren, alleen het beste is (zoals je al zei)om gewoon rustig te beginnen met een metronoom, lekker veel oefenen en geleidelijk aan het tempo opvoeren. Wel zorgen dat je geen kramp of pijn krijgt!

Negative K3 fan
31 maart 2006, 19:34
galloperen moet je leren door oneindig vaak battery te spelen :rockon:

Anders Destium
31 maart 2006, 21:04
Of de hele Slaughter of the soul CD proberen mee te spelen. Daar zitten ook wat ingewikkeldere patronen in zoals bij Suicide Nation, dat schiet tenminste op!

Stitch
1 april 2006, 10:58
holy mother doe je goed vrind!

Vonk
1 april 2006, 13:26
Aha ik heb hier ook een Slayerboek (Riff by Riff) gedownload, eigenlijk is het dus zaak eerst de 16th notes te kunnen met alternate, en dan noten weglaten ;)

new deep
4 april 2006, 22:22
vette shit maar weer, je doet je naam geen eer aan ;-)

MetalPunk
5 april 2006, 12:42
vette shit maar weer, je doet je naam geen eer aan ;-)


hahaha, inderdaad! ja, t'is en ouwe naam, me stijl is nogal veranderd.
magoed noem eens een heftige plaat, dan speel ik em in. Misschien dat ik dan me naam een beetje kan herstellen