PDA

View Full Version : evo's of air-nortons?



iwamoto
30 maart 2006, 21:25
ja ja, wat een vraag he,
ik wil voor mn verjaardag een nieuw hals element laten zetten, nu wil ik iets met lekker ruige tone, lekkere sustain, en hij moet zich goed lenen voor AH's,
welke vinden jullie zelf relaxter? voor mij gaat de voorkeur uit naar evo's, maar ik heb die air-nortons nog nooit gehoord, dus...kom maar op!

Negative K3 fan
30 maart 2006, 21:29
evo in de brug, air norton in de nek?

pinch harmonics moet je sowiezso niet te veel doen met je nek pickup, tenzij je heeel erg stoer bent natuurlijk :rockon:

Anders Destium
30 maart 2006, 22:19
De AN is een nek element en zeker niet ruig maar smooth met een heel helder clean. Hij heeft ook een stuk minder output dan een Evo, Tone Zone of soortgelijke elementen.

Als je een basswood gitaar hebt dan kan zowel een Evo als een TZ heel goed als halselement. De AN daar heb je weinig aan in de halspositie, al is het een van mijn favo elementen voor de nek.

De Evo is degene die je moet hebben, misschien een TZ maar zeker geen AN.

iwamoto
30 maart 2006, 22:55
ok, dan word het gewoon een coole zwarte EVO :D

Lacrymosa
31 maart 2006, 09:28
De AN is een nek element en zeker niet ruig maar smooth met een heel helder clean. Hij heeft ook een stuk minder output dan een Evo, Tone Zone of soortgelijke elementen.

Als je een basswood gitaar hebt dan kan zowel een Evo als een TZ heel goed als halselement. De AN daar heb je weinig aan in de halspositie, al is het een van mijn favo elementen voor de nek.

De Evo is degene die je moet hebben, misschien een TZ maar zeker geen AN.

uuuhhh, erik
lees je eigen post is terug

Maar ik zou zeker niet voor een EVO in de nek gaan
Er zijn trouwens meer soorten evo's, je heb zowiezo een nek en een brug versie
beide compleet verschillende elementen
Ik heb ze beide gehad, in alle posities, en ook een basswood gitaar
De brug versie is lekker, maar is het net niet helemaal, en de nek is leuk als je veel sweept enzo, maar ik vin em net te wollig

Een air norton is heel gedefineerd en vrij neutraal
niet echt ranzig dus
Maar omschrijf ranzig is wat beter?!
dan kan ik je wat verder helpen

Anders Destium
31 maart 2006, 09:42
Wat is er mis met mijn post? Als hij twijfelt tussen een Evo en AN en het gaat om een brug-element dan valt de AN al af omdat het een nek-element is ;)

SimonS
31 maart 2006, 10:07
en het gaat om een brug-element


ja ja, wat een vraag he,
ik wil voor mn verjaardag een nieuw hals element laten zetten,
goeie morgen :)

Lacrymosa
31 maart 2006, 10:50
De AN daar heb je weinig aan in de halspositie, al is het een van mijn favo elementen voor de nek.

Snapez vous?

SimonS
31 maart 2006, 11:04
dat kan opzich wel...



"De AN daar heb JIJ weinig aan in de halspositie, al is het een van MIJN favo elementen voor de nek"

Anders Destium
31 maart 2006, 11:49
Excuses!

Maar nog steeds is een AN niet ruig te noemen :hippie:



Schaamteloze spam: Ik heb nog wel ergens een witte AN liggen als er geïnteresseerden zijn.