PDA

View Full Version : tribute bands



kanakaris
30 maart 2006, 16:37
heeft er iemand al een goede tribute-band gezien ?Ik ga regelmatig naar The Muffin Men (Zappa), The Machine Live(Floyd), en de geweldige Randy Hansen (Hendrix) .Ik moet zeggen dat het altijd zeer goed meevalt...

Bruce
3 april 2006, 20:08
heeft er iemand al een goede tribute-band gezien ?

Volgens mij niet :-)

Soulcollector
3 april 2006, 22:01
Ik moet ooit nog eens een Death tributeband oprichten...

J-P
3 april 2006, 22:22
Ik moet ooit nog eens een Death tributeband oprichten...

Hmmm, als je nog een slaggitarist zoekt :blast:

Herman
4 april 2006, 17:49
Ramroosjes (Ramones), was zeer cker vet...alleen werd toen maar 2maand (20shows) gehouden, en is niet zeker of er nog zo'n tour weer komt...

the joshua tree
4 april 2006, 17:58
Ramroosjes (Ramones), was zeer cker vet...alleen werd toen maar 2maand (20shows) gehouden, en is niet zeker of er nog zo'n tour weer komt...

Je mag wat Marky doet ook gerust een tribute noemen...

nopster
4 april 2006, 18:16
Een tijdje geleden zag ik Sinnerboy, een Engelse Rory Gallagher tribute band. Die vond ik heel goed.

Philippe
5 april 2006, 17:40
Ik ben al een aantal keer wezen kijken naar Present Danger (Metallica), en die kunnen er wel wat van. Ze maken trouwens ook eigen nummers, maar ze gooien er om de maand ofzo een tribute-gig tegenaan.

Wicked Willy
6 april 2006, 12:36
Bulls on Parade (Vlaamse RATM coverband/tributeband)
The Fabulous wanna Beatles

Eigelijk heb ik het niet zo op met dit soort band, maar deze twee zijn errug leuk!

nopster
6 april 2006, 12:40
Zijn Bulls on parade die mannen die oa eens in Engeland gaan touren zijn?

De Beer
6 april 2006, 16:55
Laatst gezien.

The unforgiven(Metallica) goed!
Somewhere on Stage(maiden) Beter!

Bluesbreaker
7 april 2006, 11:20
Ramroosjes (Ramones), was zeer cker vet...alleen werd toen maar 2maand (20shows) gehouden, en is niet zeker of er nog zo'n tour weer komt...

Voor n strakke Ramones tribute moet je bij de Danones zijn!

www.danones.nl

J-P
7 april 2006, 11:26
Ik vind The Hamsters wel een goeie Jimi Hendrix Experience tribute band.

http://www.thehamsters.co.uk/

Mufftin
7 april 2006, 11:41
endless nameles goede nirvana cover band, ze zijn bij giel geweest en allemaal prijzen gewonnen. Zijn oud klasgenoten van me, dus ik ben trots op hun

Dridon
20 april 2006, 02:10
Ik moet nog een keer naar de SRV band, die schijnen goed te zijn volgens mn pa. Ze schijnen vaak op te treden in arnhem maar heb ze nog nooit gezien :(

Primitive
20 april 2006, 17:50
ben vorig jaar keer naar gunz&roses ( spreekt voor zicht wat ze coveren)
erg goed


en tijd geleden op een festivalletje a stairway to zeppelin( spreekt ook voor zich)

ook erg goed allemaal van die oude rockers, gitarist ging met strijkstok van viool nog gitaar spelen erg vette shizzl

jan jansen
22 april 2006, 13:13
heeft er iemand al een goede tribute-band gezien ?Ik ga regelmatig naar The Muffin Men (Zappa), The Machine Live(Floyd), en de geweldige Randy Hansen (Hendrix) .Ik moet zeggen dat het altijd zeer goed meevalt...


Voor diegen die van echte boogie rock houden een tip:QUOTATION.Spelen alleen nummers van Status Quo uit de jaren 70 en doen dit op precies dezelfde wijze als quo het toen deed. :rockon: :rockon: :rockon:

jan

Harry
22 april 2006, 17:29
Ramroosjes (Ramones), was zeer cker vet...alleen werd toen maar 2maand (20shows) gehouden, en is niet zeker of er nog zo'n tour weer komt...

alleen jammer dat de zanger van de Heideroosjes niet kan zingen, en Joey Ramone wel. Dus geen denderende tribute wat mij betreft.



Trouwens, iemand ooit van the Red Hot Chili Rippers gehoord? Weet niet of ze nog bestaan.....

mdb
23 april 2006, 12:39
Ik heb de Ramroosjes ook gezien en ik vond ze echt wel goed, hoop dat ze nog een keer terugkomen.

Kaboemba
23 april 2006, 17:10
Nog weinig van gezien van dat soort bands maar lijkt mij opzich niks mis mee. Waar ik wel moeite mee heb is tribute bands van bands die er gewoon nog zijn. Echt dat soort bands zijn er.

vulvasonic
23 april 2006, 17:55
Voor diegen die van echte boogie rock houden een tip:QUOTATION.Spelen alleen nummers van Status Quo uit de jaren 70 en doen dit op precies dezelfde wijze als quo het toen deed. :rockon: :rockon: :rockon:

jan

Quotation timmert volgens mij zelf al 20 jaar aan de weg met het coveren van Quo. Het verbaast me dat ze hier voorbij komen.

Fox
23 april 2006, 23:17
Ik heb ooit eens een erg goede coverband gezien van CCR ( voor diegenen die de groep niet kennen : creedence clearwater revival ). De band heet clearwater en hun site:

http://www.clearwater.be/

Mvg,

Tim

BLOK182
24 april 2006, 09:53
Ben wel eens vaker wezen kijken bij Gunz 'n Rozes, en met HSD hebben we der ook wel eens een show mee gedaan, erg gave band, zeer authentiek, en goed in wat ze doen! Toch zou ik zelf niet in een tributeband willen spelen.

hendrix_appendix
25 april 2006, 20:21
Mijn eerste concert was van Feuerengel, een Duitse Rammstein tribute, spelen vaak in Podium Hardenberg. Best een strakke show en zo, alleen ik vond de zang een beetje matig.

Kris Haex
4 mei 2006, 10:37
Action in DC heb ik laatst gezien. Waren wel goed.

pippydude
6 mei 2006, 12:42
Mijn vader speelt in B'wana Dik, wat zoveel betekent als 'Blanke Lul' in het Afrikaans. Niet echt een Zappa tribute band, ze coveren niet, maar stelen gewoon heel veel van hem. De frontman kent ook alles van Zappa. Telt dat?

highspeedalienguitarbunny
14 mei 2006, 17:47
Ook wel een leuke tribute act: The Iron Maidens

http://www.rocklog.nl/content/view/448/

Klinkt best leuk !

Hell's Engl
22 mei 2006, 19:48
Heb 'n tijdje geleden de Egels (The Eagles) gezien, die waren best goed. Vooral qua vocalen, sommige gitaarsolo´s waren wat minder... Al met al zijn ze best goed!

Vond laatst ´n Mother´s Finest Tribute band.... Vond ze errug slecht!! Helemaal geen groove terwijl MF alleen maar grooved... Beetje jammer