PDA

View Full Version : Jake E Lee Vid



meul
28 maart 2006, 13:13
Kwam dit per ongeluk tegen. fragment uit een ozzie show.
leuk voor de oudere jongeren hier maar ook voor de wannabees.
Ik was hem (Jake) al weer bijna vergeten (schame on me!!)
het is misschien old school maar dit vind ik dus knap, hij verveeld geen moment en dat is best lastig!

hoop dat het linkje werkt anders ff een copy paste in je browser

http://media.putfile.com/jake58

gr,
jan

spanky_franky
28 maart 2006, 13:30
Goed man, mooie opbouw van z`n solo!

meul
28 maart 2006, 23:21
Goed man, mooie opbouw van z`n solo!

Eej Franky,

Ja tof he! duiedelijk
een vakman aan het werk ;-)

gr,
jan

Stratman70
29 maart 2006, 14:26
Ha, ik heb die video. Lang geleden dat ik dit gekeken heb. Ik blijf Jake de beste Ozzy-gitarist vinden, in tegenstelling tot iedereen die Randy en Zakk hoger aanslaan. Misschien zijn ze inderdaad beter, maar het spel van Jake E. Lee verveelt nooit en hij heeft een geweldig geluid en die 'klik' bij zijn aanslag is zo uniek!

Tja, en als je dan de muziek van bijv. Badlands ook nog eens hoort, weet je gewoon dat Jake een zwaar onderschatte gitarist is.

Hij staat in mijn top 5!

meul
30 maart 2006, 20:51
Ha, ik heb die video. Lang geleden dat ik dit gekeken heb. Ik blijf Jake de beste Ozzy-gitarist vinden, in tegenstelling tot iedereen die Randy en Zakk hoger aanslaan. Misschien zijn ze inderdaad beter, maar het spel van Jake E. Lee verveelt nooit en hij heeft een geweldig geluid en die 'klik' bij zijn aanslag is zo uniek!

Tja, en als je dan de muziek van bijv. Badlands ook nog eens hoort, weet je gewoon dat Jake een zwaar onderschatte gitarist is.

Hij staat in mijn top 5!


hey strat,

nou, jake underrated?, weet niet hoor, is toch wel een erg gerespecteerd speler onder de oudere generatie spelers, overigens vond ik die brad gilles ook helemaal niet verkeerd bij ozzoe. maar het werkt wel een beetje zo. als er eenmaal geroepen word, dat is de beste, dan blijft dit ook tot in lengte van dagen vaak zo. maar jah randy, daar noem je ook iemand (zwijmel) :-)

jan

new deep
4 april 2006, 22:28
ja ben ook van mening dat jake e lee als beste ozzy gitarist beschouwd kan worden

....Bark at the moon

DTmaster
5 april 2006, 18:33
ik dacht eerst dat het eddie van halen was :) hahaha zag er net zo uit in de begin jaren 80

meul
5 april 2006, 19:24
ik dacht eerst dat het eddie van halen was :) hahaha zag er net zo uit in de begin jaren 80

Sja, man man man, net weer even gekeken. hier ben ik dus stinkend jaloers op. alles is goed in die solo, en zijn tone!!!!!!!!! hij rocked als de typhus!!!