PDA

View Full Version : talentje



Jopie
27 maart 2006, 15:18
Yoo check dit jochie ff

www.nicksterling.com

Ook z'n eigen nummers zijn lang niet slecht

Maxxas
27 maart 2006, 15:51
Ik heb het even gecheckt. Knap hoor, op die leeftijd al zo spelen. Ik doe het hem niet na maar oh oh wat is de muziek vreselijk saai, mag van mij een bak meer avontuur in.

Thijs G
4 april 2006, 13:00
Die gast krijgt veel te veel aandacht als je het mij vraagt.

11098214 Vigier en Suhr gitaren, vergelijkbare versterkers, gespeeld met o.a. Eric Johnson en Bumblefoot, en ZO goed is hij echt niet hoor.

Beetje jaloers op ze gear en jams ben ik wel, maar daar blijft het wel bij :)

new deep
4 april 2006, 19:48
echt zware bout dit;...slechte jaren 80 glamrock nummers, matige zang.....obligate teksten....walgelijk ventje (niet toevallig een Olsen-telg?).....(check vooral het eierdop glamrock-matje gepaard met Rob de Nijs gelaatstrekken)


en vooral....wat is er zo gaaf aan het gitaarspel?.......... niets dus..
Hij moet het denjk ik vooral van zijn foto's met andere (meerendeels) poser rockers hebben.
Maar mooie spullen heeft hij wel (en waarschijnlijk ouders met rock-connecties) :-)

Jax
4 april 2006, 20:30
echt zware bout dit;...slechte jaren 80 glamrock nummers, matige zang.....obligate teksten....walgelijk ventje (niet toevallig een Olsen-telg?).....(check vooral het eierdop glamrock-matje gepaard met Rob de Nijs gelaatstrekken)


en vooral....wat is er zo gaaf aan het gitaarspel?.......... niets dus..
Hij moet het denjk ik vooral van zijn foto's met andere (meerendeels) poser rockers hebben.
Maar mooie spullen heeft hij wel (en waarschijnlijk ouders met rock-connecties) :-)

Ik ruik jaloezie. Sterker nog, je hele post stinkt naar jaloezie :D

new deep
4 april 2006, 21:01
I reek of putrefaction :-)

ja jaloers op zijn gitaartjes en stoere foto's dat zeker

Thijs G
4 april 2006, 21:04
mm ik had een video van hem gezien waar hij de grond in werd gespeeld door Guthrie Govan en Bumblefoot.

dat is natuurlijk niet raar(dat je door hun te pletter wordt gespeeld), maar als je als 15 jarige 'summer song' van Satriani kan spelen dan ben je tog niet een briljante gitarist?

Ik bedoel, ik ben ook 15, en ben al met jazz(charlie parker etc) bezig.

Niet dat ik mezelf waard vind om met hun te spelen op dit moment hoor haha :D

Maar het gaat om het idee, dat joch heeft connecties, en die gebruikt ie goed.(Hij staat ook op de frontpage van vigierguitars.com)

Vonk
4 april 2006, 21:24
HEEE DAT IS HET BROERTJE VAN DE OLSEN TWINS!


Dus daar is ie gebleven...

Negative K3 fan
4 april 2006, 21:33
die kerel is misschien wat overhyped enzo, maar hij heeft VEEL talent en gebruikt het echt op een goede manier (geen mindless shred (meer)) en wie weet komt ie nog ergens! hij post wel eens op HCAF en mensen die hem (of zn vader) hebben gezien of gesproken vinden hem een heel sympathiek kereltje.

wat alleen wel verneukt is, is dat als je naar zn website kijkt op het 'friends' gedeelte, dan zie je alleen maar foto's van hem met lui die minimaal 10 jaar ouder zijn dan hem en das natuurlijk erg krom/abnormaal.

Kris Haex
5 april 2006, 10:37
Dit gastje kan goed spelen, en hij zal zich nog verder ontwikkelen.

Dude
5 april 2006, 11:40
walgelijk ventje (niet toevallig een Olsen-telg?).....(check vooral het eierdop glamrock-matje gepaard met Rob de Nijs gelaatstrekken)




hahahaha sja..

zit net een videootje van hem te checken, speelt die eennummertje van stevie ray... tis wel rock and roll en volgens mij toch niet echt heel erg gespeelt of nep, the boys got talent !! gun hem die shit man !! hands up zeg ik

Basseytje
5 april 2006, 15:20
hij kan goed spelen maar in z'n muziek zit niet veel hoor. ik vind het maar ene beetje baggere crap

gorgasm
6 april 2006, 20:49
dag jan, op een fretloze summersong doen...

chloortablet
7 april 2006, 11:29
Leuk.

Maar van dit, krijg ik zelfs als rock gitarist kippevel; 16 jaar en dan zo`n toonzetting. Heel sick.

http://www.youtube.com/watch?v=URQxG6Qt_6Y&search=trucks%20guitar

De fun begint op 1/4.

WICKED
7 april 2006, 15:05
ik vind dat ie niet mooi kan spelen

J-P
7 april 2006, 15:21
Leuk.

Maar van dit, krijg ik zelfs als rock gitarist kippevel; 16 jaar en dan zo`n toonzetting. Heel sick.

http://www.youtube.com/watch?v=URQxG6Qt_6Y&search=trucks%20guitar

De fun begint op 1/4.

Yep, dit vind ik toch een klasse beter.

Richwoodje
7 april 2006, 16:24
die SG bluesrocker is inderdaad veel relaxter dan al die shredders bij elkaar :)

fullorder
7 april 2006, 16:31
Leuk.

Maar van dit, krijg ik zelfs als rock gitarist kippevel; 16 jaar en dan zo`n toonzetting. Heel sick.

http://www.youtube.com/watch?v=URQxG6Qt_6Y&search=trucks%20guitar

De fun begint op 1/4.

goede techniek en goede sound, lekker rauw....
kippenvel zal ik er echter nooit van krijgen, te voorspelbaar. mijn spanningsboog is echt te kort voor dit soort muziek en zo'n solo zou ik mooi gebruiken om ff te gaan pissen en bier te scoren.

overigens doet het me wel iets meer dan dat olsen broertje, wat slaapverwekkend is dat! ik zie niks meer dan een aaneenschakeling van overbodige, uitgemolken en voorspelbare gitaarklanken. retestrak uitgevoerd, dat wel, maar als ik een gepolijste goochelshow wil zien ga ik wel naar Hans Kazan.

Bram+
7 april 2006, 19:22
Mooi hoesje trouwens:
http://www.nicksterling.com/newart2.jpg

Heeft hij zeker ook helemaal zelf gephotoshopt.

new deep
7 april 2006, 23:02
ja die trucks kan het wel idd (al boeit mijn zijn latere werk wat meer) maar over talentjes (en bovendien neerlandsch) gesproken;

(is ook al vaker langs gekomen, maar vind het indrukwekkend(er) dan die 1ste chipmunk voor een 13-jarige)

volgens mij komen die gassies uit Zoetermeer ofzo;

http://video.google.com/videoplay?docid=-8696211056443570542&q=jimi+hendrix&pl=true

laat je niet afschrikken door de aparte nootkeuze op oa. 0.34 en 1.31 en ontbreken van intro drumroffel ;-) op circa 0.59..

Sim-Simon
8 april 2006, 00:22
Hoe krijgt een jongen van 15 zo'n mooie Gibson Les Paul, zeg?! Dat kan ik niet betalen!