PDA

View Full Version : bedankt allemaal nu de foto`s van de nieuwe aanwinst



marcelca
27 maart 2006, 15:05
Hallo Allemaal

Ik heb een tijdje geleden een topic geopend waarin ik tips voor het kopen van een les paul ( imitatie )



Mijn voorkeur ging uit naar epiphone



in dit topic werd aangeven dat ik het beste voor een tweedehands custom kon gaan



, ik ben vanmorgen naar Dirk Witte in Amsterdam gegaan en heb hier verschillende gitaren uitgeprobeerd



van de epiphone standaard naar de classic tot aan de custom, heb ook nog op een ibanez en een hendrickson gespeelt, wat me het meeste opviel dat de ibanez zeer makkeljk speelde ( op 1 of andere onverklaarbare wijze ) ik merkte dit ondanks dat ik toch niet zo lang speel...



Het geluid was alleen net niet wat ik wilde, uiteindelijk toch voor de epiphone custom gegaan, vond hem absoluut de mooiste klank hebben ( dit blijft smaak natuurlijk )

wel duurder als eigenlijk mijn bedoeling was maar ja dan had ik er maar niet op moeten spelen



Hier zijn de fototjes die ik even snel gemaakt heb, even snel in de tuin voordat het ging regenen



http://carom.tweakdsl.nl/images/gitaarlp1.JPG


http://carom.tweakdsl.nl/images/gitaarlp2.JPG


http://carom.tweakdsl.nl/images/gitaarlp3.JPG

Veekeren
27 maart 2006, 15:11
Hij is cool, gefeliciteerd!

Mithrandir
27 maart 2006, 15:11
Dat is geen gewone custom, welk model is het? Mooi dingetje hoor.

almarvk
27 maart 2006, 15:19
Gaaf ding! Echt een speciale uitvoering zo te zien!

johanh
27 maart 2006, 15:34
Das wel een heel mooi exemplaar

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst

Mocht ie net zo klinken als ie eruit ziet dan is er niks mis mee

Mithrandir
27 maart 2006, 15:43
Ok, dat is dus een Custom Plus 3 volgens Google.

marcelca
27 maart 2006, 15:43
Dat is geen gewone custom, welk model is het? Mooi dingetje hoor.

er staat bovenaan dat het een custom is, maar er stond in de winkel geloof ik epiphone custom pu 3 , denk doordat er 3 elementen in zitten in en geen 2.......



als iemand weet hoe ik precies het model kan zien dan hoor ik het wel dan zal ik het nakijken

marcelca
27 maart 2006, 15:44
Ok, dat is dus een Custom Plus 3 volgens Google.


had ik het gedeelteljk toch goed gezien

marter544
27 maart 2006, 15:57
Mooi hoor!!! Maar zou je zo'n mooie gitaar niet IN de standaard zetten ipv erop?

marcelca
27 maart 2006, 16:14
Mooi hoor!!! Maar zou je zo'n mooie gitaar niet IN de standaard zetten ipv erop?



hij staat er alleen maar even OP om de foto`s te maken, natuurlijk staat ie er normaal genoeg IN..


Heb nu mijn gitaren hangen in de huiskamer , is iets veiliger ( ivm kleine kinderen ) plus het is veel mooier als het mooiste schilderij....

Wabbie
27 maart 2006, 16:20
wow, das een vette axe zeg! Die zou ik bijna zelf kopen, terwijl ik het normaal niet zo heb op LP's.

marcelca
27 maart 2006, 16:27
bedankt alvast voor de leuke reacties, ben er eerlijk gezegd ook wel trots op....

er hing er ook nog 1 in zwart hoogglans maar vond dit een stuk mooier

DarknessAwaits
27 maart 2006, 16:31
Schitterende gitaar, alleen heb ik het niet zo op 3 humbuckers op een rijtje maar dat is persoonlijk.

gespeelD is trwns met een d

Veel plezier ermee!

Luke-wannabe
27 maart 2006, 16:39
Vet ding! Dat is een limited edition LP custom, veel plezier ermee!

Mafkees
27 maart 2006, 17:33
Machtige mooie gitaar man!!!

duckman
27 maart 2006, 17:38
mooie gitaar, ik vind dit een strakke finish.
Veel plezier ermee..

mazzel,
Arjan

Aron Maiden
27 maart 2006, 20:58
Woh tof ding,
zelf heb k ook een custom plus, (cherry burst)
geweldige gitaren!!!

Noid
27 maart 2006, 22:09
Een tigerstripe silverburst! Mooi! Zeker ook door die zwarte hardware, dat maakt hem helemaal af.

Anders Destium
27 maart 2006, 22:21
Echt een plaatje! Gefeliciteerd, mooie kleur ook :)

Orpheo
27 maart 2006, 22:25
Een tigerstripe silverburst! Mooi! Zeker ook door die zwarte hardware, dat maakt hem helemaal af.

epi noemt t zelf iets als transparant black of blackburst. een silverburst is iets anders (minder mooi vind ik).

bert k
27 maart 2006, 22:26
wel duurder als eigenlijk mijn bedoeling was maar ja dan had ik er maar niet op moeten spelen


Haha, ja, dat zegt het precies!:) Zo gaat het meestal. Gefeliciteerd met die supermooie gitaar.

Dirk W
27 maart 2006, 22:40
Dat is een gruwelijke epiphone.

Stitch
27 maart 2006, 22:46
zo kerel onwijs mooi ding. Ik zou moeite hebben met die middelste HB maar hij ziet er gelikt uit!

AlterEgo
27 maart 2006, 23:01
Coool ding :) Sowieso ben ik Epi-fan, maar deze is echt prachtig :)

Tupelo
28 maart 2006, 00:58
Ik vind 'm ook erg sjiek!

iwamoto
28 maart 2006, 01:32
het is inderdaad een mooi beestje, normaal walg ik van die speciale epi's, zoals die woonwagen etc. maar deze is echt kicke, heel vette aankoop, maar hoeveel heeft ie je nou gekost?

marcelca
28 maart 2006, 05:33
het is inderdaad een mooi beestje, normaal walg ik van die speciale epi's, zoals die woonwagen etc. maar deze is echt kicke, heel vette aankoop, maar hoeveel heeft ie je nou gekost?

hij was 595 euro

ik heb giseravond de hele avond erop gespeeld, wat een geluid zeg, echt heerlijk, ik ben tot nu toe 100 % tevreden

Nickname
28 maart 2006, 10:35
Gefeliciteerd! erg leuk ding!

Nitefly7
28 maart 2006, 12:49
Nice, mooiste Epi die ik tot nu toe heb gezien ! (bijna Joe Perry signature-kleur, maar dan de échte, niet die vreemde Boneyard-versie...)

toch zou ik qua Les Paul-kopie eerder gaan voor een van die nieuwe PRS SE Singlecuts, flame topje :satisfie:

frekie
28 maart 2006, 16:58
Iemand Zei Ooit Eens (quote):
"Keyboard spelen is kantoorwerk, dat doe je zittend"
:)

Negative K3 fan
28 maart 2006, 17:03
echt heel mooi!!!1

alleen jammer dat die epiphone headstocks zo godsgruwelijk de boel verneuken

episua
28 maart 2006, 19:40
Mooi ding man die Epiphone lp custom midnight limited edition.
Stoer ding.

marcelca
28 maart 2006, 19:48
nooit gedacht dat er zoveel reacties op zouden komen

hardstikke leuk,







kwam er vandaag achter dat de knoppen die erop zitten van plexiglas zijn, je kan dus vanaf de zijkant en vanaf de bovenkant alle getallen zien die erop staan

heeft natuurlijk niet ergens een nut voor maar het is wel mooi

Herman
28 maart 2006, 21:31
Mooie gitaar...
Congratz! :)

Basseytje
28 maart 2006, 22:52
wow ik keek naar jouw foto en toen naar mijn black beauty en ik d8 heb ik nou de verkkeerde keuze gemaakt hijs egt schitterend. wat heeft ie gekost als ik vragen mag?

marcelca
29 maart 2006, 04:49
wow ik keek naar jouw foto en toen naar mijn black beauty en ik d8 heb ik nou de verkkeerde keuze gemaakt hijs egt schitterend. wat heeft ie gekost als ik vragen mag?


Tja het draait altijd om keuzes, ik heb in het verleden ook wel is iets gekocht en dat ik achteraf iets zag, he waarom heb ik die toen niet gezien...


Hoeft natuurlijk niet dat je de verkeerde keuze hebt gemaakt , het belangrijkste lijft het spelen natuurlijk , als je daarover maar tevreden bent



Natuurlijk mag je vragen wat die gekost heeft ( het staat trouwens wel al ergens in het topic ) maar ik heb er 595 euro voor betaald, ik heb geen idee of dit duur is maar op dat moment vond ik het het zeker waard ( nog steeds trouwens )