PDA

View Full Version : Nieuwe aanwinst: DOD YJM308



Lacrymosa
2 november 2002, 17:21
Net bij de Rock Palace een DOD Yngwie Malmsteen overdrive pedaaltje gehaald, klinkt lekker, ik ga em zo ff op mn Koch proberen

CheerS!!

sash
2 november 2002, 17:29
Cool! Laat weten hoe ie klinkt over je Koch.

Phizer
2 november 2002, 19:20
ja, ik ben wel benieuwd of je er de echte yngwie sound mee krijgt :smile:

Lacrymosa
2 november 2002, 19:40
Nee nie echt een yngwie sound, dan moet je ook een paar vintage strats hebben met en drietal dimarzio signature elementen en een onbetaalbare amp

maar daar heb ik em ook helemaal nie voor gekocht, et ging er om dat ik wat meer bite had voor mn leads en die geeft ie perfect

Ik heb em samen met een DS-1 van Boss, en die gaf me veeeeeeel te veel bite

En sash: Hij klinkt geweldig over mn Koch, alleen jammer dak die koch niet vaak lekker open kan gooien, dan was et helemaal perfect geweest, maar goed.

Mensen: speel je metal, rock, lead achtige muziek en zoek je een lekkere boost om je buizen lekker te laten zweten, koop deze.

Het enige echt grote nadeel is dat er geen ledje op zit, om te laten zien of ie aanstaat of niet.

verder een perfect pedaal

CheerS!!

Ic3gl0vE
2 november 2002, 21:25
Yngwie heeft ook geen ledje nodig omdat hij z'n pedaal toch altijd aan heeft staan :smile:

Lacrymosa
5 november 2002, 10:39
En toch ga ik als ik ff tijd heb een ledje inbouwen in dat ding, zal niet al te veel werk zijn, lijkt me zo, is op zich een hele simpele schakeling.

CheerS!!

Ic3gl0vE
5 november 2002, 16:40
pak ze :wink:

Marshallover
6 november 2002, 07:48
Mag ik weten wat ie gekost heeft?, ik ben er wel benieuwd naar, zo'n effect van een beroemde gitarist zal wel niet goedkoop zijn.

Dus jij gebruik de DOD op je buizenbak cleanchannel ? of heb je er nog delay/reverb effecten achterhangen ?

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Marshallover op 2002-11-06 08:02 ]</font>

Lacrymosa
6 november 2002, 20:07
Ik gebruik heb rechtstreeks in mn Koch Multitone.

En ik heb er 75 euro voor betaald, en das achteraf best aardig wat voor deze arme student (damn die euro)

Cheers!!

Marshallover
6 november 2002, 21:35
Bedankt man, ik ga m zeker uitproberen op mijn bak !!!

Ic3gl0vE
11 november 2002, 22:49
nou lacrymosa als je ook al een multitone hebt moet je niet zeuren over knaken :smile:

Lacrymosa
12 november 2002, 10:35
of juist wel, aangezien die multitone me een hele vakantie werken heeft gekost.....

CheerS!!

Ic3gl0vE
12 november 2002, 18:12
tr00

Ibanez RuleZ
14 november 2002, 01:16
wat ik niet snap, is dat je zo'n ding koopt als een versterker hebt die al een erg goede oversturing zelf heeft.... kan aan mij liggen, maar voor mijn mesa zet ik ook geen boss metalzone...

harrald

Lacrymosa
14 november 2002, 08:50
ik gebruik em ook niet voor de distortion, maar als boost
waardoor je versterker nog meer gaat oversturen.

En verder heb je em ook gewoon niet nodig als je je Koch gewoon loeihard laat brullen, maar ja, dat kan op zolder niet en een powersoak is voor deze arme student een beetje aan de dure kant.

CheerS!!