PDA

View Full Version : Behringer humor



Basseytje
25 maart 2006, 17:10
we hebben een aantal maanden gelden een nieuwe versterke gekocht voor m'n broertje van behringer; gm110 ofzowiets voor 77 euro, en hij klonk al niet lekker toen we m thuis uitprobeerde. het klonk ofdat het vel van de speaker was gescheurt ofzow. na een tijdje kwam er helemaal geen geluid mee uit. dus wij bellen de winkel op en die zeggen dat we behringer moeten bellen, dus wij bellen. en bij behringer zeiden ze dat we een mail met het aankoop bewijs moesten sturen en adres enz. dus wij alles invullen. vorige week was hij opgehaald en eergisteren kwam er een nieuwe binnen want ze konden m niet maken en wij hebben nu in ruil voor een behringer gm 100 van 77 euro een behringer gmx 110 gekregen ter waarden van ongeveer 200 euro.

mooie ruil ofniet en dan zeggen ze van ruilen komt huilen hehe

nielsduursma
25 maart 2006, 17:18
hij klonk al niet lekker toen we m thuis uitprobeerde. het klonk ofdat het vel van de speaker was gescheurt ofzow.

waarom heb je m dan ook niet in de winkel geprobeerd??
ik vind het zowieso stom als mensen gitaren/versterkers/effecten kopen zonder ze eerst geprobeerd te hebben.

vester86
25 maart 2006, 17:52
nou, wat een humor, ik lach me een scheur...

dus: ALTIJD testen voor je iets uit de winkel meeneemt

crrrN
25 maart 2006, 18:58
Lol ik denk niet dat hij een rotte versterker ook humor vindt. Hij vindt het humor dat ie een luxere bak heeft gekregen, en dat vind ik ook humor. XD

Basseytje
25 maart 2006, 19:29
t kwam door de auto dat hij zo verrot klonk want in de winkel klonk hij goed ook ruim open gedraaid daar en daarna deed hij t nog goed maar ik denk dat die rit m misselijk had gemaakt het was ook niet een bepaald rustige rit. maarjah en jah het ging om dat ik de ruil humor vond en niet dat ik zo'n veroote versterk had gekocht

Rude Perception
25 maart 2006, 19:54
hebben we op school ook met een lichttafel gehad. Midden in de voorstelling kapt dat k*tding ermee.

Viel binnen de garantieperiode. Wij nieuwe gekregen, zit er veel beter software in. (ook van behringer)

DarknessAwaits
26 maart 2006, 01:56
Ach, het blijft Behringer dus of je er nou echt wat mee opschiet...

hgrondel
27 maart 2006, 16:09
t is gewoon goeie service, dat vind ik niet grappig, als je een cd koopt en je krijg er een tasje om heen terwijl je er niet eens om hebt gevraagd ga je toch ook niet lachen? "haha zomaar een gratis tasje erbij"

maargoed dat zal ik wel niet snappen, ik hou meer van herman finkers humor

Fumi SG
27 maart 2006, 16:16
t is gewoon goeie service, dat vind ik niet grappig, als je een cd koopt en je krijg er een tasje om heen terwijl je er niet eens om hebt gevraagd ga je toch ook niet lachen? "haha zomaar een gratis tasje erbij"

maargoed dat zal ik wel niet snappen, ik hou meer van herman finkers humor

+1 voor Herman (of +10 ofzo...)

bram123
27 maart 2006, 16:23
die vergelijking slaat echt helemaal nergens op hgrondel.

DarknessAwaits
27 maart 2006, 16:34
Ach laat 'm joh. Hij heeft vast niet gelezen dat hij een ándere versterker voor in de plek heeft gekregen.

Zonder plastic zakje.

bram123
27 maart 2006, 16:41
dit verhaal wordt natuurlijk pas grappig wanneer de nieuwe versterker volgende week er ook mee ophoudt.

Bluesbreaker
28 maart 2006, 08:22
Ach laat 'm joh. Hij heeft vast niet gelezen dat hij een ándere versterker voor in de plek heeft gekregen.

Zonder plastic zakje.

Inderdaad, het zou pas lachen zijn als zijn plastic tasje kapot was gegaan en hij een nieuw canvas tasje gekregen zou hebben hahahahahahaha .....