PDA

View Full Version : Waarom hebben we hier geen 'Rev' ?



Speeddemon
24 maart 2006, 21:01
Die kerel post een positieve review van m'n Fuzzwork Orange op HCEF en heb binnen 3 uur 3 aanvragen voor ze.

( http://acapella.harmony-central.com/forums/showthread.php?s=&threadid=1198487 )

Was benieuwd wie hier wordt gezien als 'Dè effect-deskundige', zeg maar, iemand die wanneer ie een pedaal goed vind, dat mensen zijn mening als waarheid aannemen.
LordRiffenstein doet een aardige gooi, maar is toch iets meer een achtergrond type dan RevDavidLee.

Hoe dan ook, wederom zijn m'n behuizingen vertraagd door die klote-douane. :mad: Dus 't zal weer duren voordat ik een Fuzzwork Orange kan uitpoepen. :speed:

Mitch
24 maart 2006, 21:10
Ik kan me van vroege edities van de Pedalendag wel herinneren dat er werd geschamperd om Dave, maar ik vind het een fijne gozer. Een gozer met en tic, toegegeven, maar hij is zeker OK ! :)
Dat hij uiteraard nog wat interessanter is voor pedalenbouwers is nogal logisch. En nee, volgens mij hebben we hier geen Rev nog.
Ik ben wel voornemens om vaker clips te maken van effecten en zeker niet alleen maar van wat ik zelf heb, dus als je me nodig hebt 8-)

Speeddemon
24 maart 2006, 21:31
Ja, gezien ons lang 'wederzijds kennen en mogen' van elkaar, snap ik ergens ook niet dat je eerder voor een Chile Picoso bent gegaan dan voor een Clean Sanchez of MiG*Boost. :(
Maar goed, dat terzij, kan ik je tzt wel eens wat opsturen om te testen, met als tegenprestatie dat ik je soundclips later mag gebruiken op de toekomstige HWA site.

Tja, de Rev. Hij heeft gewoon ook gewoon denk ik genoeg geld om al die zooi te kunnen kopen. Adam Baker (Jpagey) ook, maar die was een mental screwup van hier tot Tokio. :seriousf:

Overigens loopt er hier ook wel een handjevol rond met meer geld dan verstand van tone, maar als bouwer koester je die mensen ook. :satisfie:

Mitch
24 maart 2006, 21:56
Hey, it's a free world ! :satisfie: De Sagrado is trouwens nét effe leuker dan de Picoso's, SHO's en andere mosFET gebaseerde en gelijkende boosts. Het tophoog vleugje en de lekkere dynamiek kennen we natuurlijk , maar dat extra strakke laag zonder té bassig te worden....hij staat steeds minder uit.
Tel daarbij op een gevulde 'lekker veel opgetreden' portemonnee plus het feit dat ik 'm direct op mijn amp kon horen plus dat de dealer en ik ook een erg lange history hebben.....

Dwaal ik af hè ?
:angry:


Maar anyway, ik ben nog een klein beetje aan het experimenteren met de juiste plaatsing van de mini-mic, maar volgens mij ben ik er redelijk uit en dan kan ik in redelijk korte tijd MP3's voor je klaar hebben. Ze kunnen dan sowieso op Uncledig.com of als je ze liever voor je eigen site (toekomst ?) hebt: wat jij wil.

Ik kan ze ook nog met verschillende settings doen als je wil refereren aan sample settings bijvoorbeeld, aan/uit, single coils, humbucker, afijn....we mailen wel !

Robbert
25 maart 2006, 00:37
Overigens loopt er hier ook wel een handjevol rond met meer geld dan verstand van tone, maar als bouwer koester je die mensen ook. :satisfie:

Tone zit niet in je vingers, maar in je pedalen.

:D

Einzeln
25 maart 2006, 07:48
Die kerel post een positieve review van m'n Fuzzwork Orange op HCEF en heb binnen 3 uur 3 aanvragen voor ze.

( http://acapella.harmony-central.com/forums/showthread.php?s=&threadid=1198487 )

Was benieuwd wie hier wordt gezien als 'Dè effect-deskundige', zeg maar, iemand die wanneer ie een pedaal goed vind, dat mensen zijn mening als waarheid aannemen.
LordRiffenstein doet een aardige gooi, maar is toch iets meer een achtergrond type dan RevDavidLee.

Hoe dan ook, wederom zijn m'n behuizingen vertraagd door die klote-douane. :mad: Dus 't zal weer duren voordat ik een Fuzzwork Orange kan uitpoepen. :speed:

Fuzzwork orange is beter dan de Keeley fuzzhead!! Grappig stukje he. Leuk voor je Remco.

Mitch
25 maart 2006, 10:53
Tone zit niet in je vingers, maar in je pedalen.


Kijk, eindelijk iemand die het snapt :seriousf:

Dat hij er een Keeley voor verwijdert is wel een leuk detail natuurlijk. Maar goed, de Fuzz Head zit ook meer richting Everman Fuzz dan 'echte' fuzz als u begrijpt wat ik bedoel.

Speeddemon
25 maart 2006, 13:08
Toch, ik zie de Fuzzwork Orange ook meer als een overdrive/fuzz, ipv pure Fuzz, zoals de Miami Fuzz.

Met de Violence Knop op 0, Milk voluit, heb je een aardige AC/DC rock-tone.

Mitch
25 maart 2006, 13:29
Ja, je had er een goede bias knop op zitten toch ? Dan krijg je er wel een heel veelzijdig geluid uit, ja. Bij die Fuzz Head krijg je het idee dat -ie braaf blijft, een fuzz met instelbare bias kan naar mijn idee zowel drive-ish als vette fuzz.

marc_o
25 maart 2006, 20:38
Speedy, je weet toch wel dat ik de enige echte autoriteit op pedalengebied ben???
Geef me al je pedalen en ik schrijf op welk forum je maar wilt hoe fantastisch ze zijn...

LordRiffenstein
26 maart 2006, 10:20
Speedy, je weet toch wel dat ik de enige echte autoriteit op pedalengebied ben???
Geef me al je pedalen en ik schrijf op welk forum je maar wilt hoe fantastisch ze zijn...

Tja Marc, die truuk lukte misschien nog in de jaren zestig maar de jonkies van tegenwoordig zijn veel te slim. :p :dance:

Rock&Roll
26 maart 2006, 14:28
Tja, de Rev. Hij heeft gewoon ook gewoon denk ik genoeg geld om al die zooi te kunnen kopen.

Blijkbaar wel, maar ik vind het soms maar wat hypocriet dat wanneer iemand zegt "wow, al dat spul, jij gelukzak", Rev onmiddellijk zegt dattie alles zou ruilen om z'n dode broer terug te hebben. Vind ik maar een lage manier om te 'verantwoorden' dat je zoveel dingen koopt. :hippie:

Speeddemon
26 maart 2006, 15:03
Blijkbaar wel, maar ik vind het soms maar wat hypocriet dat wanneer iemand zegt "wow, al dat spul, jij gelukzak", Rev onmiddellijk zegt dattie alles zou ruilen om z'n dode broer terug te hebben. Vind ik maar een lage manier om te 'verantwoorden' dat je zoveel dingen koopt. :hippie:
Ik heb wel vaker moeite met hoe Amerikanen hun 'emoties' uitten. Komt vaak zo gemaakt over. Al dat ge-'love you' dit, en 'you're the best' dat. :stop:

Mitch
26 maart 2006, 17:12
Een sterfgeval leidt wel vaker tot koopwoede hoor, zeker als het al een patroon is vóór een sterfgeval. Wordt het alleen maar erger. Niets menselijks is Dave vreemd.
Anyway, je moet inderdaad soms erg door Amerikaanse beleefdheid heenprikken :sssh:

marc_o
28 maart 2006, 11:54
Tja Marc, die truuk lukte misschien nog in de jaren zestig maar de jonkies van tegenwoordig zijn veel te slim. :p :dance:


Best jammer eigenlijk......ik ken verder weinig truuks die niet uit de 60-er jaren komen....dam'n!