PDA

View Full Version : Trace Elliot, goeie deal?



Kasper
24 maart 2006, 20:43
Een Trace Elliot type 7210 SMC PG7 300W RMS 2*10inch voor 450euro, is dat iets moois? Voor zover ik weet worden Trace Elliot amps altijd opgehemeld hier?
Is het een volwaardige versterker? Hij wordt normaal verkocht met een Ampeg box erbij (nog eens 350 euro derbij), maar daar heb ik het geld niet voor.

http://rockknjiga.com/slikerecenzije/7210.jpg

Jeroenvanhulsteijn
24 maart 2006, 21:29
Lijkt me een mooi ding. Volgens mij zijn het vooral de buizenvarianten die erg opgehemeld worden. Maar op deze versies klinkt een bas toch ook wel lekker (voor zover ik dat als gitarist kan beoordelen). En met 300 watt lijkt het me dat je genoeg vermogen heb om ook een lage B er lekker uit te laten knallen.

j.augustus
25 maart 2006, 23:46
De buizenversterkers zijn inderdaad heel erg goed.Detransistors trouwens ook wel.De basversterkers dan wel

Voor gitaar moet je de buizen hebben

Ik heb zelf een V4 basamp,en er is geen enkel ander merk wat zo correct een amp bouwt.Er zit zelfs krimpkous om de eindbuisbeugels.Tegen stroomstoten.

Wabbie
27 maart 2006, 13:30
Trace is echt geweldig voor de bas. Ook die "kleinere" transistor bascombo's. Zeer degelijk gebouwd en goed geluid. 300 watt is idd wel genoeg, dan kom je ook nog door het geluid heen als je gitaristen met buizenbakken aan komen zetten ;).
Ik zou zeggen, DOEN!