PDA

View Full Version : uw mening aub



iwamoto
23 maart 2006, 21:32
nou, na een anderhalf jaar autodidactisch gitaarspelen heb ik even wat opgenomen,
via een pod xt, drums van fruity loops, en gemonteerd met audiacity en goldwave, dus,
wees alsjeblieft eerlijk in het oordeel, ik wil gewoon weten wat er vooral verbeterd moet worcen,
heb nu trouwens les, dus waarschijnlijk zou ik het nu anders aanpakken, maargoed,
hier den linkch!

http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=511687

meul
23 maart 2006, 21:57
nou, na een anderhalf jaar autodidactisch gitaarspelen heb ik even wat opgenomen,
via een pod xt, drums van fruity loops, en gemonteerd met audiacity en goldwave, dus,
wees alsjeblieft eerlijk in het oordeel, ik wil gewoon weten wat er vooral verbeterd moet worcen,
heb nu trouwens les, dus waarschijnlijk zou ik het nu anders aanpakken, maargoed,
hier den linkch!

http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=511687

Hai Iwa,

ik spreek je nu even aan als collega autodidact. dus wat ik zeg is gekleurd.

ik zou zoveel kunnen zeggen, aanmerken, opmerken. let op je dit, werk aan je bla. alleen zou het gezien de tijd dat je bezig bent niet zo eerlijk en relavant zijn omdat je technisch en qua muzikaal overzicht nog niet ver genoeg bent om met deze info iets aan te kunnen. ga gewoon lekker spelen totdat je er bij neervalt, is echt de enige weg, uren maken! in time komt alles dan vanzelf voorbij. oh ja, en heb schijt wat anderen je vertellen, deed ik ook altijd en kan intussen best een beethe gitaar spelen, dus negeer dit bericht :-)

groetjes,
jan

iwamoto
23 maart 2006, 23:31
Hai Iwa,

ik spreek je nu even aan als collega autodidact. dus wat ik zeg is gekleurd.

ik zou zoveel kunnen zeggen, aanmerken, opmerken. let op je dit, werk aan je bla. alleen zou het gezien de tijd dat je bezig bent niet zo eerlijk en relavant zijn omdat je technisch en qua muzikaal overzicht nog niet ver genoeg bent om met deze info iets aan te kunnen. ga gewoon lekker spelen totdat je er bij neervalt, is echt de enige weg, uren maken! in time komt alles dan vanzelf voorbij. oh ja, en heb schijt wat anderen je vertellen, deed ik ook altijd en kan intussen best een beethe gitaar spelen, dus negeer dit bericht :-)

groetjes,
jan

ghehe, ja ik probeer nu het schijt aan te vergeten, sinds ik les heb, letten op faseren, en ook gewoon fatsoenlijke ladders en fatsoenlijke pull off's, eigenlijk moet ik dit nummer nog een keer opnemen :)

meul
24 maart 2006, 00:12
ghehe, ja ik probeer nu het schijt aan te vergeten, sinds ik les heb, letten op faseren, en ook gewoon fatsoenlijke ladders en fatsoenlijke pull off's, eigenlijk moet ik dit nummer nog een keer opnemen :)

Hey,

het doet me deugd te zien dat je mijn aanwijzingen meteen opvolgd :-)

next tip, probeer wat meer verhaal in je solo te brengen. luister naar jezelf alsof je naar een ander luistert, vind je jezelf al net zo goed als je grote gitaar held? nee? wat mis je bij jezelf? de belangrijkste les is het leren horen en analyseren waarom de grote mannen en vrouwen zo goed klinken. wat je mist is varieteit aan solo techniek en toonladder kennis, timing, en muziek interpretatie. je speelt nog vakjes en speelt om te imponeren ipv dat je mooie muziek wilt laten horen.
ik wilde dit niet schrijven omdat deze eigenschappen horen bij iemand die net begint met spelen en ook nodig zijn om killer te worden en je eigenlijk dus volgens een heel natuurlijk en goed proces bezig bent dat alle grote spelers zijn doorgegaan. m.a.w. ik vind het nog niet zo goed maar dat is helemaal niet erg omdat er een dikke kans in zit dat ik het over 4 jaar waanzinnig vind wat je maakt, keep the faith bro!

Jan

Dude
24 maart 2006, 15:45
ik zou proberen een wat eehhh.... relaxter drumloopje te vinden zodat je ook daadwerkelijk "op de maat" speelt zeg maar...

Negative K3 fan
24 maart 2006, 16:21
minder gain, zuiverdere bends, rekening houden met bijgeluiden, iets passendere drums zoeken.

Put
25 maart 2006, 13:24
dus negeer dit bericht :-)




typ het dan gewoon niet .. ;)

maare dat stukkie muziek ... die drums tja .. beetje druk
en het gitaarwerk .. ja .. wel oke maar ik ben er niet van onder de indruk

Rude Perception
25 maart 2006, 13:46
wat een dichtgeknepen toon....

Verder aardig gespeeld, maar absoluut geen verhaal in de solo.

meul
25 maart 2006, 23:15
typ het dan gewoon niet .. ;)



Je moet beter lezen waar ik op doelde ;-)