PDA

View Full Version : vraagje over PL pedalboards



amon
23 maart 2006, 13:28
Ok, aangezien we allemaal gitaristen zijn, hebben we nooit onze sound gevonden en dus voor de komende 20 jaar dezelfde pedalen.
Als je nu een pedalboard bij PL laat maken voor de pedalen die je dan hebt, dan wordt het allemaal erg mooi afgewerkt en precies passend gemaakt. Maar dan, je overdrive pedaal komt je je nek uit hangen en je gaat op zoek naar een ander pedaal. Je vindt er eentje, maar deze is wel een paar cm groter. Dan past dat niet meer in je mooie/dure PL pedalboard lijkt mij. Zonde dus.
Kun je dan voor een kleine prijs ofzo je board aan laten passen, of hoe zit dat?

Dirk_Hendrik
23 maart 2006, 13:30
vraag het aan PL zelf zou ik zeggen...

info@paullenders.com

amon
24 maart 2006, 11:28
ok, laat ik het dan anders vragen: wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Robbert
24 maart 2006, 11:38
Geen ervaring, wel verwachting: dat je gewoon de volle mep mag (en kán, als je toch al door PL je pedalboard laat bouwen) betalen.

fullorder
24 maart 2006, 14:50
Ik heb een keer een post gezien van een forumlid (weet niet meer wie), die er net een had laten bouwen. Ik stelde hem toen dezelfde vraag, maar hij vertelde dat zijn plank redelijk modulair was en dus prima aan te passen aan pedaalwisselingen.
Tenminste dat meen ik mij te herinneren. Lekker vaag dus, maar als je de zoekfunctie even loslaat op Paul Lenders dan vind je het misschien nog wel.

amon
24 maart 2006, 17:46
niet rpecies over dit vraagje...