PDA

View Full Version : The String A.dam



Tupelo
22 maart 2006, 23:55
Iemand ervaring met muziekzaak The String in A.dam.? Ze hebben best wat leuk vintage spul op voorraad. Wil eigenlijk wel eens een bezoekje brengen. Goede lui daar?

fred dons
23 maart 2006, 07:15
ja hoor, relaxte mensen, sympathieke bediening

tis geen grote winkel maar ze hebben er over het algemeen wel leuke dingen voor redelijke prijzen (veel all part spuls en 2e hands onderdelen)

Jax
23 maart 2006, 07:24
Ja, ook alleen maar positieve ervaring. Hele aardige verkopers, helpen je goed, als ze zien dat je niet alleen maar een beetje loopt rond te hangen, en hun tijd aan het verdoen bent. Idd niet erg groot assortiment, maar wel leuk spul.

hoofd
23 maart 2006, 09:09
Bij The String heb ik mijn eerste 2 gitaren en eerste 2 versterkers gekocht :). Zoals de rest al zei, erg relaxte zaak. Als je naar iets specifieks op zoek bent kan je 't best ff bellen van tevoren, maar over het algemeen hebben ze sowieso een zooi leuke gitaren staan.

Tupelo
23 maart 2006, 16:35
K thanx. Op de website staat wel wat leuk spul. Denk dat ik binnenkort maar eens een bezoekje breng.

Joey Handsome
23 maart 2006, 18:32
Toffe zaak, heb daar m'n tweedehands EHX Frequency Analyzer gekocht voor 100 E. Alles zat er nog bij (doos/adapter) en werkte prima. Een vriend van me heeft er een ouwe jaren 70 Hagstrom Coronado bas gekocht, ook in goede staat. Zowieso hebben ze er leuke vage gitaren hangen. Aardige lui ook.