PDA

View Full Version : Bassist gezocht te Grun'n!!!



drap
22 maart 2006, 20:29
Ik zoek een bassist voor een nog op te richten band en wel met spoed!!!... Ik heb al een drummer, een zanger, een leadgitarist en ik dus, een slaggitarist, maar geen bassist!!!... Schijnt schaars goed te zijn heb ik inmiddels wel al door. De stijl van muziek ligt een beetje in de hoek van funk/punk/stoner/alternatieve rock. Denk aan de Peppers, Iggy pop, Foo Fighters, the Clash, QOTSA, etc. Plek van repeteren wordt Groningen. Het is in den beginne puur voor de lol en alleen in het weekend. Kom dus niet met reacties dat je binnen een jaar op Pinkpop wil staan of iets dergelijks. Afijn, ik lees het wel 8-)

Ciaran
23 maart 2006, 22:19
Hallo ik ben een beginnende bassist in Groningen. Ik speel al sinds 2004 maar door gebrek aan inspiratie niet echt veel geoefend. Begonnen met workshop, drie optredens dus eigenlijk wel samenspel ervaring.
Woon pas sinds de zomer in groningen en mijn gitaar plus dikke amp liggen nog in den haag puur omdat mijn amp zo dik is en te lui om naar mijn kamer te komen.
op zoek naar oefenamp voor hier kleintje. Lijkt me leuk om samen te spelen daarom ben ik ook op dit forum om mensen te zoeken in Groningen die ook gewoon puur fun willen oefenen.

ik ga ervanuit dat er oefenruimtes zijn met amps aanwezig en dat ik dan in den beginne op zich zelf geen amp nodig heb?

interesse laat me wat horen op ivm privacy verwijderd

drap
24 maart 2006, 22:15
Hallo ik ben een beginnende bassist in Groningen. Ik speel al sinds 2004 maar door gebrek aan inspiratie niet echt veel geoefend. Begonnen met workshop, drie optredens dus eigenlijk wel samenspel ervaring.
Woon pas sinds de zomer in groningen en mijn gitaar plus dikke amp liggen nog in den haag puur omdat mijn amp zo dik is en te lui om naar mijn kamer te komen.
op zoek naar oefenamp voor hier kleintje. Lijkt me leuk om samen te spelen daarom ben ik ook op dit forum om mensen te zoeken in Groningen die ook gewoon puur fun willen oefenen.

ik ga ervanuit dat er oefenruimtes zijn met amps aanwezig en dat ik dan in den beginne op zich zelf geen amp nodig heb?

interesse laat me wat horen op ivm privacy verwijderd (MSN aanwezig)

Euh... ik vind zieke stalker nou niet echt uitdagent om m'n e-mail adres aan toe te vertrouwen... en Drap is al helemaal geen msn-er. Ik heb momenteel ff een geïnteresseerde. Mocht dat niks worden dan post ik 't hier wel weer, lijkt me wel zo eerlijk

Ciaran
25 maart 2006, 23:33
haha damn wat is dat voor onzin. je bent de eerste die 'm serieus neemt :chicken: en heb dat adres echt al 5 jaar ofzo.

btw hoe oud zijn jullie eigenlijk?

drap
26 maart 2006, 17:38
Ik denk ook ietsje ouder als jij. Ik zelf ben 28 en nog 1 van de jongsten van ons. Leeftijd is trouwens geen item hoor, mits niet iemand van 16 ofzo. Je bent ook niet per definitie afgeschreven ofzo, zo bedoelde ik het niet. Ik geef alleen niet zomaar m'n e-mail adres. Eerst ff afwachten hoe het loopt met de gegadigde en wordt dat nie wat, dan laat ik het hier wel weer weten of desnoods via je pm