PDA

View Full Version : jan akkerman band



thomazzbootzz
21 maart 2006, 22:12
in april ga ik naar het pattronaat om de jan akkerman band te zien in de kleine zaal. Iemand ervaring met de heer akkerman. ik ken hem niet zo goed maar heb veel over zn gitaarspel gehoord.

hoofd
21 maart 2006, 22:15
Ik verplaats 'm naar Bands/Artiesten, daar is dit topic meer op z'n plek, en zal je ook meer ontopic reacties krijgen.

Gast
21 maart 2006, 22:16
Ik vind dat hij erg lekker speelt en altijd een lekker bandje bij zich heeft, dus veel plezier daar!
Het is wel een rare gast btw.

nielsduursma
21 maart 2006, 22:17
gezien op north sea jazz, tip neem oordoppen mee!! hij is echt de helft van de tijd alleen maar aan het prutsen met de knoppen op zijn versterker waardoor het geluid alleen maar scheller en scheller wordt.

wat ik ook jammer vond is dat er iets te veel electronica geluidjes inzaten. maar verder een hele toffe band!

Tom_CoB
22 maart 2006, 17:04
ik ben een paar maanden geleden naar een concert geweest. Klonk allemaal wel strak, Akkerman begon alleen wel een halfuur later:P. Maar ik heb dan weer helemaal geen last gehad van gepruts met de versterker. Vooral toen het thema van Hocus Pocus steeds weer terugkwam ging het dak eraf.

vinni
22 maart 2006, 17:27
Afgezien van zijn muziek die ik niet mag. De heer A. heeft zo'n super arrogante houding daar raak ik erg van geirriteerd. Principieel als ik ben ga ik dus niet naar zijn concerten....en ja ik ken zijn muziek.

Niet dat de heer A. zich ooit wat zal aantrekken van dit soort commentaren of van iemand dan ook op deze aardkloot.

Vinni

stratokai
22 maart 2006, 17:39
in april ga ik naar het pattronaat om de jan akkerman band te zien in de kleine zaal. Iemand ervaring met de heer akkerman. ik ken hem niet zo goed maar heb veel over zn gitaarspel gehoord.

Jan Akkerman met band in een kleine zaal. Ik zou zeggen: geniet ervan!
Hij wordt met het uur relaxter en daardoor beter! Misschien wel oordoppen mee idd.
Zelden een man van 60 zo zien rocken

drap
22 maart 2006, 19:57
Ik heb een live dvdtje van Jan Akkerman. Sjezus wat is die gast goed. Ik durf te beweren dat de man beter is als gitaristen als Vai en dergelijke notenspuiers. Als ik nog es de kans krijg om 'm live te zien, dan ga ik dat zeker doen. Hij heeft wel 1 nadeel, hij is ongelovelijk arrogant, althans zo komt ie over

Sim-Simon
22 maart 2006, 20:12
Die gozer is geflipt. Maar ik zag hem onlangs op TV en hij speelde zo live in één keer zonder fuck-ups een stukje dat niemand hem na zal doen. Vreemde gast, vette gitarist. Wordt vast leuk!

arjanb01
22 maart 2006, 20:20
Afgezien van zijn muziek die ik niet mag. De heer A. heeft zo'n super arrogante houding daar raak ik erg van geirriteerd. Principieel als ik ben ga ik dus niet naar zijn concerten....en ja ik ken zijn muziek.

Niet dat de heer A. zich ooit wat zal aantrekken van dit soort commentaren of van iemand dan ook op deze aardkloot.

Vinni

mee eens vinni, die man is arrogant maar heeft wel mooie muziek nagelaten. Alleen live heeft ie een prutgeluid, te schel en te hard. Maar hij schijnt hardstikke doof te zijn, dus verwondert me dat niets !
Hij is een begenadigd gitarist maar ja, jammer dat ie zo arrogant is !

peter_heijnen
29 maart 2006, 13:01
A. lijkt arrogant. Hij is het niet!

Wou ik even zeggen.