PDA

View Full Version : Alex Skolnick Trio



Voidhead
21 maart 2006, 20:54
Alex Skolnick (van Testament) heeft een jazz trio. Ik vind het echt de moeite waard, vooral het nr. Electric Eye vind ik waanzinnig vet.

Kijk op www.alexskolnick.com, bij Multimedia kun je previews luisteren.

Ik dacht laat ik dit even met jullie delen, misschien zijn er hier meerdere jazz liefhebbers die dit wel waarderen.

Greetz

new deep
21 maart 2006, 21:18
idd gaaf, ook een tip: de recente Testament dvd 'live in London'waar Alex Skolnick (evenals de gehele oude line-up) ook van de partij is en de solo's van oa. the legacy, souls of black en sins of omission perfect speelt.

De hele band is op dreef maar het is gaaf om te zien dat zo'n jazzy dude(naast de typische metal-dudes) de gaafste solo's eruit poept en verder zeer strak speelt.(na 10? jaar oid metal te hebben gespeeld)

Verder ook tof de extra's van de dvd, waarin een nerdy Skolnick aangeeft dat de huidige concerten wat hem betreft veel beter zijn dan de oude en dat dit mede komt door de betere apparatuur die ze nu zouden hebben

lupoloco
23 maart 2006, 21:45
Heb zijn goodbye to romance cd, is heerlijk om naar te luisteren.
mmm, die dvd van testament moet ik nog gaan halen :) lijkt me leuk. Dr staat een filmpje van op google;

http://video.google.com/videoplay?docid=7076227499037429883&q=testament

Bloodline
23 maart 2006, 23:29
jaah skolnick trio hee goed, skolnic speelde ook wel eens in dat trans serbian orchestra of zow? ook wel leuk.

maar ik vergeet nooit meer van me leve toen Skolnick een solo moest opnemen voor Lamb of God op de instrumentale track "Ashes of the Wake [Instrumental]" . gaat hij een hele uber phatte solo improviseren . . oP EEN LES PAUL

lupoloco
24 maart 2006, 15:35
jaah skolnick trio hee goed, skolnic speelde ook wel eens in dat trans serbian orchestra of zow? ook wel leuk.



yep, en hij heeft samen met savatage 'handful of rain' opgenomen

Bloodline
26 maart 2006, 19:09
kijk eens aan, maar ik zie hem gewoon liever in testament.

Thijs G
9 april 2006, 20:15
ik had ergens gelezen dat een of de andere gast les van hem heeft, en dat Skolnick constant gasten als McLaughlin en Holdsworth af loopt te kraken.

Maarja dat even terzijde, ik vind ze trio echt vet :D

El Bastardo
12 april 2006, 19:03
Alex Skolnick (van Testament) heeft een jazz trio. Ik vind het echt de moeite waard, vooral het nr. Electric Eye vind ik waanzinnig vet.

Kijk op www.alexskolnick.com (http://www.alexskolnick.com), bij Multimedia kun je previews luisteren.

Ik dacht laat ik dit even met jullie delen, misschien zijn er hier meerdere jazz liefhebbers die dit wel waarderen.

Greetz

Leuk.... Zijn wel covers.. Ver-jazz-de versies van bekende nummers, al kan ik ze niet allemaal terughalen.