PDA

View Full Version : Tekstdichter voor muziek aangeboden!



blitzblum
21 maart 2006, 20:29
Ik ben tekstdichter (in gewoon Nederlands tekstschrijver) voor Nederlands/Engelstalige liedjes. Heb net vier nummers af die op een album komen van een nieuwe Nederlandstalige zangeres met een platencontract. Werk ook samen met componist/producer Evert Abbing.

Graag zou ik willen schrijven voor artiesten die professioneel werken. Ik speel een beetje acoustische gitaar (Taylor). Voel me daarom wel thuis hier!

Hoor graag van je, Robin Blitzblum

blitzblum
21 maart 2006, 20:33
Ik ben tekstdichter (in gewoon Nederlands tekstschrijver) voor Nederlands/Engelstalige liedjes. Heb net vier nummers af die op een album komen van een nieuwe Nederlandstalige zangeres met een platencontract. Werk ook samen met componist/producer Evert Abbing.

Graag zou ik willen schrijven voor artiesten die professioneel werken. Ik speel een beetje acoustische gitaar (Taylor). Voel me daarom wel thuis hier!

Hoor graag van je, Robin Blitzblum





[Hey, you never know... ]

hoofd
21 maart 2006, 20:38
Klinkt leuk, maar dit kan je wellicht beter onder 'aangeboden' plaatsen ;)

luc.geerits@skynet.be
23 februari 2011, 21:48
Hallo,

Mijn zonen spelen sinds een jaar in een bandje , genre pop/rock , vooral enorm zot van The Beatles

Je kan eens gaan luisteren als je wil op http://www.apple-juice.be

Ze zijn nu gestart met muziek te schrijven, maar teksten lukt niet echt.

Zie jij het zitten om eventueel teksten te schrijven a la genre The Beatles in het Engels of a la Clouseau in het nederlands

We zijn wel van België maar internet kent geen grenzen.

Wat vraag je voor een tekst of hoe ga jij te werk ?

Je mag ons altijd eens een voorstel doen of jij dit ziet zitten

info@apple-juice.be


groeten, Luc