PDA

View Full Version : Rare advertentie?



robert-gitarist
21 maart 2006, 15:46
klik (http://koopjes.marktplaats.nl/muziek_en_instrumenten/effecten/27094575.html?return=eJwdylsKgzAQBdC9FPTTmAdVIlJ0I 5LaiCFPzIjW0r036c%2B9Z5grOOYfxesuctwwfntu%2FoiyWwE CR0j7IF1lxaYhGCEgVs4gu19K6km6SbkI226lA%2BmQXBY5Z8w NY9UK1jxO0%2BPyFXt9FHQo6Ag%2BNU4wKYaGtJkkk7FMSLxUy DwTCa3v7X%2F%2BThejmJA0Hn1U%2BVmGHt%2B67w9AOztI&df=1)

Vaag...Hier staat dat ie 1 maand geleden gekocht heeft en iets veder staat 2,5 week terug in Berlijn gekocht..
Hmm okee maar nu staat nog een advertentie van hem erop waar hij het zelfde Boss pedaal aanbied en staat er dat ie 5 maand geleden gekocht is..
Vaag.. :stop:

Dastard
21 maart 2006, 15:51
Okay, wil je hem kopen ?
Zo ja, mail die gast dat je langskomt, neem gewoon je spullen mee, desnoods een versterker, als die gast zegt dat je niet langs kunt komen dan heeft het verder ook geen zin want dan is het een oplichter, of een heel bang persoon.
Zegt ie dat dat okay is, dan ga je langs, of je zegt een dag voor de afspraak af, dan heb je in ieder geval zijn adres, dan kan je alsnog het geld overmaken...maar met zulke advertenties is het raadzaam toch even langs te gaan.

nielsduursma
21 maart 2006, 16:24
mischien had ie m al gekocht voordat hij gebouwd was :)

robert-gitarist
21 maart 2006, 16:58
Neej ik wil hem niet kopen want ben zowiezo geen Fuzz type..
Maar vond gewoon beetje rare advertentie meer niet :D
Enne ook onzinnig topic dat eigelijk... :rollingeye:

Speeddemon
21 maart 2006, 18:20
als die gast zegt dat je niet langs kunt komen dan heeft het verder ook geen zin want dan is het een oplichter, of een heel bang persoon..
Ik vind het eigenlijk niet abnormaal wanneer je geen vreemden over de vloer wilt om iets te testen. 't zal niet de eerste keer zijn dat zo'n 'tester' vooral komt om de inventaris op te nemen en door te spelen naar z'n criminele matties.

Een flinke tijd terug heb ik een gitaar verkocht, waarvan de koper vroeg of ie 'm kon komen testen. Dat heb ik toen maar gedaan, en 'm in de huiskamer op m'n Engl Savage 60 laten spelen. Maar die gast kwam niet alleen, en z'n maat zag er echt uit als een bajes-klant. Dus toen kneep ik 'm wel ja.

Bleken verder hele relaxte gasten te zijn, en de 'bajesklant' was de broer van de gozer voor wie ze die gitaar gingen kopen.

Met bajesklant bedoel ik 't AC/DC drummer Chris Slade-uiterlijk:

http://www.multinet.no/~jonarne/Hjemmesia/Favorittartister/manfred_mann/chris_slade.jpg

Random_hero
21 maart 2006, 19:23
Mietje :P

.......

Geronimo
21 maart 2006, 19:26
Misschien heeft die gozer van de advertentie gewoon een foutje gemaakt...