PDA

View Full Version : Barber Silver LTD



Rock&Roll
20 maart 2006, 19:33
Heeft er iemand deze versie van de ltd al gehoord? Zo ja, hoe klinkt ie dan verschillend van de standaard versie. Ik kijk misschien een beetje in de richting van Lord Riff, die had er dacht ik al iets over gezegd... :hippie:

De Barber silver ltd is al binnen (maandagavond besteld in US en woensdag -morgen al geleverd, erg snel!). Na de eerste test was ik zowaar onder de indruk, het is een erg mooie overdrive, maar er klopte toch iets nog niet volledig en veel draaien aan de controls leverde niets op. Dus heb ik het pedaal eens opengedraaid om de trimpots onder handen te nemen. Doe stonden que fabrieksinstelling erg slecht, de presence open en de bas nog geen kwart open. Dus even de presence normaal gezet en bas wat verhoogd en ja hoor, fantastisch. Mooie drive, relatief vlakke eq, enkel wat tophoog toegevoegd. Heel fijn pedaal. 1 opmerking maar, hij lijkt niet zo goed te reageren op de quack-standen van midden strat. Vooral neck + midden klinkt wat doffer dan zonder pedaal. Dat ga ik nog eens van naderbij moeten bekijken. Maar al bij al zeker de moeite waard! :soul: :rockon:

vinni
20 maart 2006, 22:09
Wat dacht je dr van om "Barber LTD" in te toetsen bij de zoekfunctie:sssh:

Vinni

Rock&Roll
20 maart 2006, 23:21
Obviously heb ik dat gedaan, maar het leverde niets op...bij deze.

LordRiffenstein
21 maart 2006, 07:41
Ik heb de vernieuwde versie wel een keer gehoord en gebruik dus nog steeds de LTD. De zilveren versie klinkt nog iets transparanter en nog wat minder extra mid, verder zijn ze gelijk in hoeveelheid gain en headroom.

Rock&Roll
21 maart 2006, 10:08
Thx LordRiff! Volgens UPS tracking mag ik hem morgen verwachten, dus dan post ik wel een reviewtje. Nu maar hopen dat er geen belastingen bijkomen, maar helaas vrees ik van wel, zoals steeds als ze met ups leveren. :chicken:

Daddy-O
21 maart 2006, 11:43
rock & lol

ik voel mij moreel verplicht om de mijne eens naast de jouwe te zetten dan, dan weten we direct hoe de vork in de steel zit, wat dacht je van vrijdag ?

Rock&Roll
22 maart 2006, 15:09
reviewtje toegevoegd bovenaan...

cosmos
22 maart 2006, 15:18
De Barber silver ltd is al binnen (maandagavond besteld in US en woensdag -morgen al geleverd, erg snel!).


Waar heb je hem besteld, en wat heb je er in totaal voor betaald?

DREAMMACHINE
22 maart 2006, 15:25
dat is idd wel erg snel !! ( ....vast musictoyz.com niet?)....

Rock&Roll
22 maart 2006, 15:28
Besteld inderdaad bij musictoyz, in totaal rond de 130 euro betaald. :hippie:
Worth every eurocent ;)

Rhythm Machine
22 maart 2006, 19:02
En, invoerrechten en BTW moeten betalen?

RM

Rock&Roll
23 maart 2006, 10:04
Altijd als UPS levert, maar dan nog komt het mij goedkoper uit dan hier te bestellen. Ik heb gemerkt dat als je bestellingen gewoon via de post komen, de kans dan kleiner is om extra te moeten betalen.

Rhythm Machine
24 maart 2006, 20:32
Yup, altijd prijs met koeriers. DHL is de ergste. Ik heb het laatste jaar alles met de post laten komen, en ik heb geen enkele keer invoerrechten of BTW moeten betalen. Wel enkele keren 8,68 euro "minutiekosten", whatever that is, maar meestal niets.

RM

Rock&Roll
26 maart 2006, 14:30
Jammer genoeg kan je bij musictoyz niet kiezen, het komt zo met UPS...