PDA

View Full Version : Saehan



Luca P
19 maart 2006, 20:41
Wie heeft een gitaar van dit merk?
En wat is de mening hierover?

kornelius
19 maart 2006, 21:33
never heard of.

als ik even check op www.harmony-central.com zie ik twee middelmatig tevredene reacties. beide auteurs zijn op zoek naar informatie over het merk, de fabriek, kunnen het niet vinden. succes...

gertdm
19 maart 2006, 21:48
Saehan is ooit getest in Gitarist herinner ik me..was toen redelijk positieve review.Inderdaad matig en alweer achterhaald door huidige fabrikanten als Blueridge, Ayers en zelfs Cort etc

Alhambrist
19 maart 2006, 22:15
Ik herinner mij Saehan als een Koreaans merk met destijds (begin jaren negentig) een redelijk goede prijs-prestatieverhouding, Inmiddels is er inderdaad veel meer kwaliteit op de markt gekomen die voor een redelijke prijs te koop is.

rachelle
7 november 2007, 11:29
Wie heeft een gitaar van dit merk?
En wat is de mening hierover?

een gretsch nashville.goede gitaar is een echte must-have.hij heeft een hele goede kwaliteit geluid.
:punk:

Blend
7 november 2007, 11:39
En daarom bump je maar 'n topic van bijna 2 jaar oud??

Kim Wilson
7 november 2007, 11:40
Met een post die nergens op slaat. Het ging over Saehan (staat ook in de topictitel, sterker nog, het IS de topictitel), niet over de ervaringen met diverse gitaren. ;)

guitartub
7 november 2007, 19:11
Saehan:

Heb ik ooit gehad, is niet meer dan kampvuurkwaliteit en inderdaad achterhaald door andere betere budgetmerken. Ik ga deze dus niemand aanraden.

TimoSomers
7 november 2007, 19:32
Supersaehan? :o

Anyway, keb er welles op gespeeld, is wel redelijk kampvuur/overalmeeneem gitaartje, maar niet echt iets very specials ofzo.

--=HANS=--
8 november 2007, 09:01
Hmmm, toch vreemd. Zit ik het topic van het begin af aan te lezen, natuurlijk zonder de datum in de gaten te houden, komt er ineens een reactie van Gert voorbij............

Flipkoos
8 november 2007, 09:53
Hmmm, toch vreemd. Zit ik het topic van het begin af aan te lezen, natuurlijk zonder de datum in de gaten te houden, komt er ineens een reactie van Gert voorbij............

Haha, ik had precies hetzelfde...begon al aan mezelf te twijfelen.

Kouros
25 december 2012, 00:22
Ik heb een seahan electrische acoustische guitar gekocht in 1982 en ik speel er nog dagelijks op, ik heb er ook veelvuldig mee opgetreden, en ik kan zeggen dat hij nog steeds soepel speelt, en nooit verloopt. Ik heb er destijds zo'n 1100 gulden voor betaald. Dus ik weet niet of we het over hetzelfde merk guitar hebben, maar ik vind het eem geweldige guitar. Gr

--=HANS=--
25 december 2012, 01:15
Laat ook maar, vrolijk kerstfeest allemaal.

jazzie1
25 december 2012, 15:04
Haha :grouphug: gelijk heb je Hans....Prettige Feestdagen en een gezond 2013 eenieder..:cheerup:

BamBuFan1
25 december 2012, 23:03
En Kouros een vrolijk 2008 gewenst!

LaurentB
26 december 2012, 09:30
Nou, toch leuk dat we om de paar jaar even bijgepraat worden over dit merk. Ik kende het nog niet, bijvoorbeeld :D