PDA

View Full Version : SD Invader, ja ik heb gezocht.



mdb
19 maart 2006, 17:47
Ja ik heb gezocht, echt waar maar ik kreeg geen antwoord op mijn vraag.
Ok, ik heb dus een vintage les paul en ik wil hem eigenlijk wel upgraden met wat betere elementen, nu zitten er wilkinson (standaard) elementen op. Ik wil dus nieuwe kopen alleen is er 1 "probleem", hoe weet ik of het geluid van de Seymour Duncan Invader (element die ik wil kopen) goed klinkt, waar koop ik ze, hoeveel kost het. Wat ik dus wel heb gelezen is dat punk / rock bands deze elementen gebruiken (mijn muzieksmaak) en ik ga er dan ook van uit dat dat de juiste keuze is?

pol
19 maart 2006, 17:53
Ik zou geen invader in een les paul stoppen.
Een les paul is al een bassige gitaar van zichzelf, dat werkt beter met een pickups zoals de duncan custom of een JB.


pickups kun je in zowat iedere gitaarwinkel kopen, of anders bestellen in duitsland. Bij www.thomann.de ofzo

Seymour duncan heeft ook setjes met 2 pickups, en die zijn niet zo heel duur, 110 euro geloof ik.

mdb
19 maart 2006, 19:12
Ik ben echt op zoek naar het Sum 41, No Use For A Name, NoFX geluid zit ik dan met die elementen die jij hebt genoemd goed?

...rock...
19 maart 2006, 20:20
dirty fingers?
invaders zijn ook geen slechte keus hoor...

crrrN
20 maart 2006, 14:47
Die Invaders klinken erg vet. Veel mid, bas en output. Een aanrader voor de muziekstijl die je wilt spelen

mdb
20 maart 2006, 15:57
Die Invaders klinken erg vet. Veel mid, bas en output. Een aanrader voor de muziekstijl die je wilt spelen
Zoals iemand al eerder zegt is de Les Paul nogal bassig, zal ik neit TE veel bas hebben met die elementen?

almarvk
20 maart 2006, 16:04
Als het goedkoop wil houden kan je ook de GFS Crusader nemen.

Ik heb 'm zelf en ben er behoorlijk tevreden mee!

mdb
20 maart 2006, 16:05
Hoeveel kost dan zo eentje :)?

EpiCenturiesAWAy
20 maart 2006, 16:46
Ik heb een invader in m'n epi les paul!
Klinkt super! Lekker gedefinieerd enzo..

mdb
20 maart 2006, 21:29
Waar hebbie um gekocht?!

EpiCenturiesAWAy
20 maart 2006, 21:48
Thomann!
Goede aflevering enal :]

mdb
1 april 2006, 15:44
Heeft iemand ervaring met deze SD's? Ze lijken me erg geschikt voor mijn smaak muziek.

http://www.thomann.de/de/seymour_duncan_ssh_6_set_distortion_mayhem.htm

chennie
1 april 2006, 16:26
ikzelf heb duncans SH-6 Distortion in mn LP. Werkt goed voor de muziek die jij wilt maken.

mdb
1 april 2006, 17:07
Thanks, kun je misschien wat Mp3s uploaden?