PDA

View Full Version : Walden Natura D670



Jorn69
19 maart 2006, 15:46
Hoi, Ik heb vorig jaar deze acoustische gitaar dus gekocht in Strings n things in Antwerpen tegen een prijs van 389 euro. Ik kende er toen nog niets van want het was namelijk mn eerste acoustische gitaar. Nu heeft mn vriend daar een Richwood gekocht van 250 euro en wou ik op het internet opzoeken wat de verschillen nu waren van kwaliteit... Na wat zoeken ben ik tot de conclusie gekomen dat mijn gitaar nerges te bespeuren is boven de 250 euro !!! Ik ga er een van de dagen toch is mee naar de winkel stappen om hun verklaring te horen want dit is toch niet serieus of miszie ik hier ergens iets ?

gertdm
19 maart 2006, 18:09
Ik help je t even uitzoeken want een vriend van me heeft ook een Walden en die was toch iets duurder geloof ik....:)

Eko
19 maart 2006, 21:26
Ik heb een Walden gehad +/- 4 jaar terug. Was een 4 serie met cutaway. Ingeruild op een ColeClark. De huidige gebruiker zweert er bij. De klank was goed , bespeelbaarheid goed.
Nieuwprijs was rond de 400,-. Ik denk niet dat je bent afgezet o.i.d..
Op het net was Walden altijd wel te vinden. Kwestie van zoeken.

Alhambrist
19 maart 2006, 22:40
Ik heb op een aantal Waldens gespeeld die duurder waren dan 250 euro, waaronder een prima auditorium model dat beter klonk dan menig veel duurdere gitaar (nee, ik heb geen aandelen in Walden!). Er is volgens mij geen reden om aan te nemen dat je ben afgezet.

Jorn69
19 maart 2006, 23:00
maar zijn jullie zeker dat het dan wel om het D670 model ging ? want als je prijzen op het net bekijkt van dit model vind je echt niet boven de 250 euros hoor

Jorn69
21 maart 2006, 17:47
oké niet dan... Ik zal dan wel een naar de winkel stappen en vragen achter de prijs van de gitaar in hun prijzenlijst. IK vraag me af wat voor situatie het zou opleveren moesten ze hem nu voor 212 euro de deur uit doen.

hoofd
21 maart 2006, 17:58
Maar je hebt het nu over een jaar geleden...wil je serieus dat die winkel zich nu gaat verantwoorden voor een prijs die vorig jaar hoger lag dan nu? Ik vind het een beetje dubieus.

Daarnaast is het verder meer dan logisch ook dat producten een jaar later goedkoper te krijgen zijn, als ze zijn vervangen door nieuwe producten.

Git Aar
26 augustus 2009, 00:14
http://www.peterverspuy.nl/cgi-bin/x/11886.html

Check de spec's.
En dan onder de 500 euro?

Een Martin is met deze specs vanaf 4 keer zo duur.

peter_heijnen
26 augustus 2009, 07:50
Hey Git, wil je de volgende keer aub wel even op de uiterste houdbaarheidsdatum van het topic letten voordat je het kansloos bumpt?