PDA

View Full Version : gitarist zoekt rock/metalband, nijmegen-wijchen



erikforce
19 maart 2006, 13:57
ik speel al ongeveer 8 jaar gitaar. ik heb vaker in bandjes gespeeld maar nooit echt erg goede bands, ik speel nu in een band maar die repeteert maar eens in de 2 weken of minder. daarom zoek ik een band met een hoger niveau.
en verder:
16 (bijna 17) jaar oud
woon in wijchen
ik kan veel stijlen spelen ( pop, punk, rock, metal, blues, beetje country, jazz ) maar ik speel de het liefst rock/ metal zoals: metallica, nirvana, bullet for my valentine, trivium, iced earth, machine head.
bands waar ik tot nu toe in heb gespeelt spelen pop of rock ( niet echt hard dus)
ben erg gemotiveert en laat maar weten als je nog een (lead) gitarist zoekt
je kan me mailen naar erik_linnartz@hotmail.com

erikforce
8 mei 2006, 20:17
aanbod geld nogsteeds, ik ben ondertussen 17 jaar.

heeft er anders iemand tips hoe ik aan een band kom???

Reel Big Fish
8 mei 2006, 20:55
heeft er anders iemand tips hoe ik aan een band kom???

Ja, verhuis naar Oostvoorne en start een metal band met mij in de stijl van Trivium en Maiden!! :rockon:

Zonder dollen; als je de basis wilt leggen, zoek dan op www.drummersbank.nl (http://www.drummersbank.nl/), en vind daar een drummer en misschien uiteindelijk een band :)

erikforce
9 mei 2006, 15:35
thnx voor de tip, inderdaad een goede site!! maar helaas nóg geen succes.

nielsduursma
9 mei 2006, 15:56
Ja, verhuis naar Oostvoorne en start een metal band met mij in de stijl van Trivium en Maiden!! :rockon:

Zonder dollen; als je de basis wilt leggen, zoek dan op www.drummersbank.nl (http://www.drummersbank.nl/), en vind daar een drummer en misschien uiteindelijk een band :)

bedankt voor de tip, ik heb me gelijk ingeschreven (als drummer uiteraard :satisfie: :cooler: )

hoop ook wel snel een bandje te vinden waar ik in kan drummen.

NocturnalHope
7 augustus 2010, 03:00
Sta je ook open voor muziekstijl zoals de bands: The black dahlia murder, all that remains, caliban, kse, jacky heretic??? En sta je er ook voor open om met iets jongere mensen te werken??

Greetz;)

Catch33
11 augustus 2010, 10:54
Ik ben nog op zoek naar een black dahlia murder achtige band;)
Ik speel gitaar en heb vrij veel ervaring, omgeving Noord NL

acousticmats
11 augustus 2010, 11:37
Ik kan me niet inbeelden dat die jongen na vier jaar nog steeds geen band gevonden heeft, hij is trouwens 21 ondertussen

hier mag wel een lockje op... :hippie: