PDA

View Full Version : mega boogie v twin



fenderben
18 maart 2006, 15:12
wat is jullie mening over deze tube pre-amp? is het wat of is het nixx..zijn er betere alternatieven (en goedkopere misschien)...

Thanxx

Einzeln
18 maart 2006, 15:14
Ik vind het speelgoed. Er zijn net wat threads langs gekomen over tubepedalen. Zoek even. Er komt binnenkort een pedaal van Seymour duncan. En dat belooft wat.

fenderben
18 maart 2006, 15:18
meen je dat nou??..heb er vorige week eentje gezien en even gebruikt..zag er zowiso indrukwekkend uit..metalen behuizing..veel instelmogelijkheden..kwam toch naar mijn bescheiden mening een behoorlijk vet geluid uit...

ps. bedoel natuurlijk mesa boogie..ahumm

qwertyuiop
19 maart 2006, 21:04
Ik vind het speelgoed. Er zijn net wat threads langs gekomen over tubepedalen. Zoek even. Er komt binnenkort een pedaal van Seymour duncan. En dat belooft wat.

speelgoed? echt niet! speelgoed noemen we de apparaten die je voor een appel en een ei kunt kopen van de niet-exclusief-voor-gitaarspullen-merken zoals bijv. behringer ofzo.
Maar een merk als Mesa Boogie wat al meer dan ik geloof 30 jaar vrijwel alleen maar gitaarversterkers en aanverwanten maakt, verkoopt echt geen speelgoed.
Je kunt de klankkleur van mesa-spullen niet lekker vinden, maar dat maakt het nog geen speelgoed.
Qua kwaliteit is de v-twin ook absoluut geen speelgoed; zeer degelijk gemaakt om vele jaren mee te gaan.
Ik heb de V-twin gehad en vondt 'm geweldig (ook kwa klank, maar daar kunnen de meningen over verschillen...), en zeker geen speelgoed!

speelgoed...pfftt....echt niet....

;-)

MarkS
19 maart 2006, 21:51
Ik heb nog steeds spijt als haren op mijn hoofd dat ik 7 jaar geleden mijn V-Twin heb weggedaan. Built like a tank, en ik kreeg er alles uit wat ik wilde. Een zeer veelzijdig ding met een gevarieerd klankenpalet. Qua design trouwens helemaal top.