PDA

View Full Version : Net een Line 6 Spider II 212 Gekocht



stefke_m
18 maart 2006, 13:02
Hoi, ik heb net een nieuwe versterker gekocht, (zoals de titel zegt), ik ben er ongelooflijk gelukkig mee. Ik hoop dat dit nog lang gaat blijven, iemand enige ervaring?

DarknessAwaits
18 maart 2006, 13:08
Zo lang je niet in een band speelt zul je er wel tevreden mee blijven. Veel plezier ermee!

Dude
18 maart 2006, 13:26
VETTE shit man !!!

moddeling is the bomb voor thuis zo simpel is het !!

lekker oefenen, veel effectjes om nog meer mee te kunnen oefenen !!

goed bezig shefke

joeri9
18 maart 2006, 14:15
Ik heb ook een staan en ik was er blij over totdat ik lampenversterkers hoorde, dan verandert je mening wel, imo klinkt het clean-kanaal heel doods, en de distortion kanalen klinken maar heel dun, maar anyway veel geluk ermee en hopelijk ben jij er blijer mee dan ik :)

BLOK182
18 maart 2006, 14:21
Best leuk ding, hebben em in de oefenruimte staan! Ideale dingen voor thuis, maar zeker hard genoeg voor in bandsituatie, al moet je dan wel de gain niet te hoog zetten, ding het echt een overdosis scheur:-)

Kaboemba
18 maart 2006, 18:37
VETTE shit man !!!

moddeling is the bomb voor thuis zo simpel is het !!

lekker oefenen, veel effectjes om nog meer mee te kunnen oefenen !!

goed bezig shefke

Heb je weer gezopen Dude ?

Dude
18 maart 2006, 19:42
:sssh:







hoezo ??

Rude Perception
18 maart 2006, 20:15
Gisteravond speelde met een talentenshow op school iemand over een spider 2. Wat een kutgeluid. Hij gebruikte sowieso te veel distortion, waardoor z'n geluid heel ongedifinieerd werd. Hij kwam niet goed door de mix heen, maar het geluid van de distortion was plastic:nervous: . Echt niet om aan te horen. Ik heb hem btw alleen met de metal simulatie gehoord.

Rude Perception
18 maart 2006, 21:01
oja...
bijna vergeten.
Gefeliciteerd, en ik hoop dat jij er wel blij mee bent!

stefke_m
19 maart 2006, 18:38
Heb je weer gezopen Dude ?

Die bleek toch wel idd wat op te hebben... Stef is toch geen moeilijke naam :cooler: shef haha

Ah ja, bedankt voor de snelle reacties... en nja, de metal sound en de insane hebben te veel distortion, maar toch heeft de spider keiveel power

stefke_m
19 maart 2006, 18:49
Tja, is eigenlijk een soort oefenversterker die bij "uitzonderlijk gebruik" eens in n zaaltje moet gaan nzo, alsk ooit wat professioneler wil, dan haal ik me wel n buizenbakkie fzo :satisfie: eerst informeren hé... Had wel enkele gratis :speed:'s gekregen

RoelTM
28 november 2009, 19:05
Niet bepaald van toegevoegde waarde voor dit (3,5 jaar oude) topic, maar zo ziet een Spider II er van binnen uit.

http://i905.photobucket.com/albums/ac255/RoelTM/SpiderII.jpg?t=1259432470