PDA

View Full Version : 2006 Jacksons bij Musicstore???



Kevin-D
17 maart 2006, 21:43
Hey mensen. Als je naar de site www.musicstorekoeln.de gaat dan zie je bv een Jackson Dinky 2, met echte Seymours, zwarte hardware enzo. Dat zijn 2006 jacksons. Ga je naar de nederlandse versie daarvan, dan staan de ouwe specs er ineens... met dezelfde prijzen...
Ook bv de DKMG hebben echte EMG's en andere finishes (uit lijstje kiezen), voor bijna zelfde prijzen... maar op de nederlandse staan weer andere specs... Hebben ze nou de 2006 modellen of niet? Op mijn emailtjes is niet gereageerd so far...
Any help would be great!

Kevin-D
18 maart 2006, 10:39
No one knows?
Jammer :(
Sjah dan nog ff wachten of ik geen antwoord krijg vandaag en anders stuur ik weer een mailtje ;-)

Terence
18 maart 2006, 17:12
Goed nieuws :)

Het lijkt me dat ze de buitenlandse sites gewoon nog niet hebben geupdate.

Kevin-D
18 maart 2006, 17:25
In dat geval ga ik er 1 bestellen. Ik w8 nog even op het mailtje, krijg ik die niet, sjah... als ze een ouwe sturen krijgen ze 'm heel leuk weer terug met de vermelding dat ze maar de gitaar sturen die op hun moederlands-talige site staat ;-)

Terence
18 maart 2006, 17:28
Het lijkt me het meest logische he, niet dat je van me aan neemt dat het zo is ;)

Maar iig, gewoon terugsturen als het fout is. Zit er zelf nu ook over na te denken.

Kevin-D
18 maart 2006, 17:42
Ja, ik zie die specs en prijzen en dacht... Hmm... das niet verkeerd! En aangezien ik een DK-2 en DXMG al eens getest had... (2004/5 serie)ben ik al bekend met de hals, en die beviel me wel.
DKMGT of DK-2 Here I come!

RedBuell
19 maart 2006, 17:37
http://www.musicstorekoeln.de/de/global/0_0_G_0_GIT0004787-002/0/0/0/detail/musicstore.html?artikel_cid=GIT0004787-002


Deze lijkt me wel wat voor die € 614,- Iemand al een beetje bekend met deze gitaren?

Speelt hij zoals die Soloist SLSMG, die vond ik namelijk niet zo prettig spelen, beetje top zwaar en de hals toch niet wat ik verwachte zoals die van een Kelly of V.
De Hals van een Jackson (kelly en zo'n flying V) vind ik namelijk wel heel lekker spelen.

Alleen heeft een DKMGT volgens de Jackson site EMG-Hz elementen en volgens Music store EMG 81 en 85.

vinni
19 maart 2006, 17:59
Hey Kev,

Zo'n aanschaf moet natuurlijk wel bekostigd worden.

Betekent natuurlijk dat je die Heritage gaat verkopen.

Aangezien wij natuurlijk de beste vrienden zijn ,

Verwacht ik een geweldige vriendenprijs!

Euh.....dus....tja....mocht je'm wegdoen.....


Vinni

Terence
19 maart 2006, 18:42
Alleen heeft een DKMGT volgens de Jackson site EMG-Hz elementen en volgens Music store EMG 81 en 85.

Tijdje terug de 2006 catalogus van de website geplukt. Daar stonden ze wel gewoon in met EMG 81 en 85.

vasnd
19 maart 2006, 18:50
hmm heb ik voor niets een DXMG met emgtjes (81 85 ), ik had gewoon een half jaartje moeten w88

Kevin-D
19 maart 2006, 18:56
Hey Kev,

Zo'n aanschaf moet natuurlijk wel bekostigd worden.

Betekent natuurlijk dat je die Heritage gaat verkopen.

Aangezien wij natuurlijk de beste vrienden zijn ,

Verwacht ik een geweldige vriendenprijs!

Euh.....dus....tja....mocht je'm wegdoen.....


Vinni

Hehehe, de Heritage gaat hier niet meer weg! Maar mocht je geïnteresseerd zijn in Heritage... neem contact op met www.haarguitars.nl, of www.debrugguitars.nl (hier heb ik 'm vandaan, vriendelijke gozer, leuke service, leuke prijs)

EDIT: DeBrugguitars heeft opheffingsuitverkoop op het moment! Ik zou even bellen of ie niet nog wat heeft liggen!

Kevin-D
19 maart 2006, 18:57
hmm heb ik voor niets een DXMG met emgtjes (81 85 ), ik had gewoon een half jaartje moeten w88
De DXMG houd EMG-HZ's ook in 2006. Alleen de DKMGT en DKMG krijgen 81 en 85

RedBuell
19 maart 2006, 19:49
Hehehe, de Heritage gaat hier niet meer weg! Maar mocht je geïnteresseerd zijn in Heritage... neem contact op met www.haarguitars.nl, of www.debrugguitars.nl (hier heb ik 'm vandaan, vriendelijke gozer, leuke service, leuke prijs)

EDIT: DeBrugguitars heeft opheffingsuitverkoop op het moment! Ik zou even bellen of ie niet nog wat heeft liggen!


Gaat hij helemaal dicht? Of gaat hij verhuizen naar een andere stek met zijn zaak?

vasnd
19 maart 2006, 19:55
@kevin-D

ow dan is er niks aan de hand

Kevin-D
19 maart 2006, 20:40
Gaat hij helemaal dicht? Of gaat hij verhuizen naar een andere stek met zijn zaak?
Ik zou het niet weten eigenlijk :S

RedBuell
19 maart 2006, 21:42
Heeft iemand uberhaupt al eens een 2006 model Jackson gezien, ze staan nog niet op de Jackson site en internet aanbieders hebben ze niet op voorraad.