PDA

View Full Version : Zenuwen vlak op optreden...



wille525
17 maart 2006, 15:35
Vanavond sinds na lange tijd weer op het podium met m'n nieuwe band. We spelen als hoofdact en het wordt behooooorlijk druk! De (gezonde) zenuwen beginnen al te komen.....herkendbaar???

mdb
17 maart 2006, 15:53
De eerste keer toen ik moest spelen was in een schouwburg +- 700 man, toen wasi k wel zenuwachtig maar nu is het meer fun! Voor hoeveel man meot jij spelen?

Joey Handsome
17 maart 2006, 19:45
de allereerste keer dat ik moest spelen had ik echt shakey legs, nu geen probleem meer. Een paar biertjes willen ook wel helpen, maar niet te veel.

mdb
17 maart 2006, 20:42
Vandaag weer opgetreden, in de bieb, jawel voor maar liefst 30+ man :D. Maarja ik doe het allemaal voor de ervaring en fun afcourse :) Was niet eens zenuwachtig.

sregor
17 maart 2006, 22:00
Ik heb standaard een soort van zenuwinzinking de dag voor het optreden. Pas als ik op het podium sta en de eerste noot geraakt heb, valt alles van me af. Ik moet zeggen dat ik het enger vind om voor een klein publiek te spelen , dan voor een groot publiek(vraag me niet waarom, maar ik denk vanwege de anoniemiteit). En ik heb er inderdaad ook meer last van als ik een tijd niet heb opgetreden. hoe meer optredens hoe minder de zenuwen.

PS dankzij de zenuwen krijg ik tijdens en na het optreden zo'n enorme kick en het helpt me ook om scherp te blijven tijdens het spelen!! Als iets een goeie drug is, is het wel optreden!!

wille525
20 maart 2006, 16:05
Klopt! Een groot podium, met veel publiek is minder confonterend dan een klein café met publiek.
Optreden ging overigens prima....lekker druk. Gelukkig bleeft het alleen bij gezonde zenuwen.

sregor
20 maart 2006, 17:28
goed zo, keep up the good work!!!