PDA

View Full Version : Profmuzikant in Belgie?



Bruvtilov
17 maart 2006, 14:05
Hallo allemaal,

Mijn vriendin en ik spelen met het idee om ons in Antwerpen of Brussel te gaan vestigen. Ik zelf ben prof. gitarist, speel in diverse bands en geef gitaarles.

Misschien kunnen de gewaardeerde Belgische posters enige info geven over plekken om te spelen, of er veel werk is voor coverbands, werven van leerlingen etc. Jullie hulp wordt zeer gewaardeerd!

Groeten,

Robert

Outrage
17 maart 2006, 15:04
Ik kan je misschien wel wat adressen doorgeven van 'gitaarscholen'. Noise Gate is er zo één. Eén van de leraren daar is Erik van Biesen, bassist van Gorki (als die naam je wat zegt) en mijn vroegere gitaarleraar. Misschien kun je van daaruit vertrekken?

Nu, zelf ben ik van Gent, dus wat Antwerpen en Brussel betreft, weet ik geen concrete adressen. Er bestaat wel zoiets als Jeugd en Stad. In Gent hier is dit een beetje doodgebloed vermoed ik, maar ik dacht dat dit in Antwerpen en Brussel beter georganiseerd was.

Afhankelijk van je interesse kan je misschien kijken naar Jazzstudio (in Antwerpen). Er bestaat ook zoiets als Poppunt, misschien dat je daar meer info vindt? (www.poppunt.be dacht ik)

Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Als je zelf wat gevonden hebt, laat je dat dan eens weten?

Veel succes en al evenveel groeten, Tim

bert k
17 maart 2006, 15:07
Ik verplaats dit naat Muzikanten diversen.

Bruvtilov
17 maart 2006, 16:44
Bedankt Tim!

Sora
17 maart 2006, 18:16
In Antwerpen is er aan de singel Muziekcentrum Trix, dat is zo'n groot gebouw naast Hof ter Lo waar ze reptitieruimtes hebben, computerzalen, opnamestudios en leslokalen. Dat is zo ongveer het enige in Antwerpen denk ik. Ik volg er zelf gitaarles van Luc Van Steenbergen en er loopt nog een boel bekend volk rond. Als je professioneel leraar bent moet je er maar eens gaan kijken, hier is de link
www.trixonline.be

terrasbeest
10 april 2006, 18:47
ken je de taal al?