PDA

View Full Version : leuke giaar voor 350euro of minder>??



corn
17 maart 2006, 13:28
jongens mijn budget ligt laag 350 euro is mijn max..


Wat raden jullie mij aan voor Metal gitaar?? :rockon:

almarvk
17 maart 2006, 13:33
Ibanez RG ;)

Bram+
17 maart 2006, 13:34
Ibanez RG ;)
Tweedehands Ibanez RG, wel te verstaan.

bert k
17 maart 2006, 13:38
Lees het koopadviestopic bovenaan maar ff door, kom je echt wel wat tegen.

BartL
17 maart 2006, 13:43
Dit meen je niet! :seriousf:

Bovenaan staan 4 topics met informatie, waarvan 2 er uiterst geschikt zijn voor jou.

BartL
17 maart 2006, 13:43
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=57658
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=57657

corn
17 maart 2006, 13:50
ja maar ja als ik die topics af moet gaan en ik drie jaar bezig..

en ik wil een gitaar die geschikt is voor metal kwa geluid.

en ze zijn nooit specefiek ze zeggen alleen merk en type....

johns
17 maart 2006, 13:55
Merk en type vind ik toch redelijk specifiek. Maar voor 275 heb je een Ibanez RG321. Zonder tremolo en dat vind ik in de lagere prijsklasse een absoluut pluspunt. Anders je budget verdubbelen :)

BartL
17 maart 2006, 13:56
ja maar ja als ik die topics af moet gaan en ik drie jaar bezig...
Fijn voor de mensen die ziech de moeite hebben genomen daar informatie/ervaringen/reviews te plaatsen. Succes met zoeken.

corn
17 maart 2006, 14:00
zijn er geen chat boxen hiervoor??

adviezen voor het kopen van een gitaar?

Harry
17 maart 2006, 14:05
nee, maar wel een faq-rubriek

Bram+
17 maart 2006, 14:11
Ik zou als ik jou was maar wat geduld en zelfdiscipline kweken, want metal leren spelen (goed metal leren spelen in ieder geval) doe je ook niet in twee dagen. Niet alles wordt je in de schoot geworpen.

renier
17 maart 2006, 14:37
ja maar ja als ik die topics af moet gaan en ik drie jaar bezig..
en ze zijn nooit specefiek ze zeggen alleen merk en type....

man, wees blij dat er zoveel kenners en hobbyisten zijn die de moeite te nemen die info te delen, in plaats van te mekkeren dat er teveel staat en weer het zoveelste bullshit topic te openen..

ik zeg het niet snel, maar jij krijgt van mij een welgemeende UTFS cadeau.

iwamoto
17 maart 2006, 14:38
Ik zou als ik jou was maar wat geduld en zelfdiscipline kweken, want metal leren spelen (goed metal leren spelen in ieder geval) doe je ook niet in twee dagen. Niet alles wordt je in de schoot geworpen.
i couldn't agree with you more, als je er zo makkelijk over denkt, staat die gitaar over een maand alweer in de hoek,
toen ik begon, oefende ik potdikkie leke dag een uur, soms meer, soms ging ik gewoon 3 uur door om iets te leren. dus bedenk eerst goed wat je wilt, wil je gitaar spelen of aleen stoer zijn?
ohja bram, weet jij toevallig wie die gitarist is in de van goorstraat nummer 52? hij heeft n olympic white strat, en nog wat in de woonkamer staan, mischien weet jij meer? :p

Bram+
17 maart 2006, 14:43
Hmm nee, ik ken verder niemand persoonlijk met een olympic white strat. Die barrel-SG die ik had zien staan bij de radiobeurs was trouwens die Jim Harley, niet de Richwood.

iwamoto
17 maart 2006, 14:57
Hmm nee, ik ken verder niemand persoonlijk met een olympic white strat. Die barrel-SG die ik had zien staan bij de radiobeurs was trouwens die Jim Harley, niet de Richwood.
dat worden dus nieuwe foto's, die harley staat d8 ik om de hoek bij de bassen, of?

DarknessAwaits
17 maart 2006, 15:01
Ik vind wel dat je een zwarte moet kopen in ieder geval.

Daveydude
17 maart 2006, 18:37
Ik vind dat je gewoon een 2ehands Epiphone Gothic Flying V, wel geile metal gitaren, k speel zelf om een lp goldtop, maar dat is het denk ik net niet voor metal, wel veelzijdig, suc6 met zoeken!!

bert k
17 maart 2006, 20:16
ja maar ja als ik die topics af moet gaan en ik drie jaar bezig..

Eén topic van zes pagina's en eentje van zeven. Jongejongejonge, jij bent echt serieus lui, zeg. En of alle andere gitaarnetters nu even antwoord willen geven.

Kevin-D
17 maart 2006, 21:48
2e Hands Jackson Pro of MG series... voor Metal dan. Of een Ibanez.

Bram+
17 maart 2006, 21:51
Iets met een humbucker in de brug en niet uit elkaar valt. En, voor je eigen plezier, niet uit spaanplaat gemaakt is.

Soulcollector
18 maart 2006, 15:33
Zoek een 2e hands charvel !