PDA

View Full Version : 1e ooit, akoestisch, crappy but like comments



deeltje
17 maart 2006, 01:11
Mkay dit is de 1e opname ooit, kheb hier net 5 maanden spelen erop zitten. Ik weiger noten te leren en ik weiger akkoorden te leren.

m.a.w. dit is puur vanuit mezelf.

Kben erg benieuwd wat jullie ervan vinden. Please keep in mind dat ik een n00b ben.!!!!

(ff extra informatie: de gitaar is een akoestische van onbekend merk: koste iets van 15 gulden op de markt, de microfoon die het heeft opgenomen is iets van een 10 gulden kostende trust microfoon ofzo, gitaar/snaren zijn nylon, aangezien ik stalen snaren klote vind klinken. Kheb de microfoon met Scotch tape in de kast geplakt :) )

Gaarne commentaar op elk vlak :) danku!!! ! :)

LINKS VERWIJDERT OP AANVRAAG DOOR REEL BIG FISH

Dridon
17 maart 2006, 01:36
Het klinkt gaaf, knap hoe je dat voor 25 euro voor elkaar krijgt.

Maar als je echt met gitaar verder wil, zet je er maar alvast overheen dat je noten en akkoorden zal moeten leren. Ik ben nu bezig met het leren van het fretboard, en dat heeft echt mijn horizon verbreed...

Keep it up!

deeltje
17 maart 2006, 01:46
Het klinkt gaaf, knap hoe je dat voor 25 euro voor elkaar krijgt.

Maar als je echt met gitaar verder wil, zet je er maar alvast overheen dat je noten en akkoorden zal moeten leren. Ik ben nu bezig met het leren van het fretboard, en dat heeft echt mijn horizon verbreed...

Keep it up!

Das gaaf zeg, khad niet verwacht dat er zulk commentaar op zou komen, ik schaam me zelfs enigzins wat betreft mijn gitaarshit.

Dridon
17 maart 2006, 02:04
Ik vind het echt goed gezien je pas 5 maanden speelt. Of heb je 5 maanden gedaan over het instuderen van het nummer? Naja anywho, blijf oefenen, je word er niet slechter van :D

deeltje
17 maart 2006, 02:18
Ik vind het echt goed gezien je pas 5 maanden speelt. Of heb je 5 maanden gedaan over het instuderen van het nummer? Naja anywho, blijf oefenen, je word er niet slechter van :D

instuderen?

dit is allemaal improvisatie!!!!

Ik doe gewoon wat ik denk wat grappig klinkt, maar kvind het wel gaaf dat er op deze manier op wordt gereageerd!!!

dankje!!!!!

Dridon
17 maart 2006, 02:24
Oh ok, gezien er Ciline Dion in de titel stond bij de eerste, ik weet niet wat dat is? Ben nu de tweede aan luisteren. klinkt ook gaaf, dit is wel waar ik van hou. Lekker akoustisch, lekker om bij weg te dromen.

En ik vraag me toch echt af hoe je dat in godsnaam voor elkaar krijgt met dat microfoontje van jou :D, ik zelf ben nu wat aan het spelen met opnemen cia een video camera, en mic (met gebrek aan mengpaneel, argh). En dit gaat nog aardig goed, redelijk zuiver, relatief weinig noise, in tegen stelling tot wanneer je je mic gelijk in je computer stopt. Moet het nog inladen, gezien ik nu alleen met koptelefoon heb geluisterd. Maar op de de computer zal ik daar ok nog wel het een en ander aan kunnen doen.

Dridon
17 maart 2006, 02:32
Tweede ook geluisterd. Super...

Keep m coming, i wanna hear some more.

Don Capo
17 maart 2006, 12:48
Geinig zeg, dit is wat ik voor mezelf speel, kwist niet eens dat het beschouwd kon worden als daadwerkelijk gitaarspel :) mwhoehahaha


Ik speel hier echt wat ik op dat moment voel (2002 == de 1e keer dat ik los van mijn ouders op mezelf woon)

Dus eigenlijk speel je al vier jaar?

deeltje
17 maart 2006, 14:14
Dus eigenlijk speel je al vier jaar?

Ja maar deze opnames komen uit 2002

Basseytje
19 maart 2006, 20:08
wow ik kan eigenlijk niet geloven dat je dit voor 25 euro voor elkaar hebt gekregen egt tof goede kwaliteit. en best mooi om te horen. super gespeeld.