PDA

View Full Version : GTO charger



the feable
16 maart 2006, 20:39
Heej, is er hier iemand bekend met de GTO charger van soldano? Ik heb er erg goede dingen over gehoord maar ook minder goede dingen..
Iemand die er een heeft/had?

GuitarMaster
16 maart 2006, 21:32
Ik heb er ook een tijdje op zitten gassen, maar bijna iedereens ervaring is dat hij zo veel ruist dan hij eigenlijk onbruikbaar is. En dat moet dan 450 euro kosten...

the sure thing
17 maart 2006, 21:24
... hier is al een keer een topic over geweest.... Maar goed: MIJN ervaring was bij Jukebox in Boekel en ik vond het de mooiste overdrive uit een pedaal die ik ooit gehoord heb. En met mooi bedoel ik, glad, rond, veel boventonen, perfect in balans, een heerlijk bruikbaar lead-geluid. Klinkt voornamelijk als Steve Look-at-her of Van Halen maar dan met veel meer gain, zonder dat het zompig wordt. Voor crunch zou ik het niet kopen. Lijkt voor 80% op de klank van de Mesa V-twin, maar dan mooier, rijker. Van ruis heb ik niets gemerkt. Ik heb 'm uitiendelijk toch niet gekocht omdat ik principieel tegen een pedaaltje ben die zoveel geld moet kosten. Als ik een beroepsmuzikant zou zijn, zou ik het geld er wel voor over hebben!

Lucluc
18 maart 2006, 16:18
Ik heb 'm uitiendelijk toch niet gekocht omdat ik principieel tegen een pedaaltje ben die zoveel geld moet kosten. Als ik een beroepsmuzikant zou zijn, zou ik het geld er wel voor over hebben!

Een goed geluid vind ik wel wat geld waard.