PDA

View Full Version : Twin Reverb SF



Duane
16 maart 2006, 16:05
Beetje gekke vraag misschien maar ik heb echt even advies nodig. Ben opzoek naar een vintage Twin en ik heb me laten vertellen dat de Twin Reverbs uit de laat jaren 70 niet zo geweldig/geliefd zijn. Tot welk jaar zijn ze zeg maar nog 'ok'? (gaat hier om een '74 100watter) en JBL D120F's

Thanks

Al
16 maart 2006, 16:48
Beetje gekke vraag misschien maar ik heb echt even advies nodig. Ben opzoek naar een vintage Twin en ik heb me laten vertellen dat de Twin Reverbs uit de laat jaren 70 niet zo geweldig/geliefd zijn. Tot welk jaar zijn ze zeg maar nog 'ok'? (gaat hier om een '74 100watter) en JBL D120F's

Thanks

De minder geliefde Twins kan je herkennen aan het feit dat ze 135 Watt zijn. Ik dacht dat ze in 1977 verschenen. 74 is een goed jaar, is meestal zonder al te veel werk een prima amp van te maken. Moet een beetje meezitten met speakers. Voor JBL speakers zijn er liefhebbers.

Al

Duane
2 april 2006, 15:09
Iemand een idee wat een CSA-LR nummer op de achterkant van een Fender versterker inhoud?

Al
3 april 2006, 12:38
Iemand een idee wat een CSA-LR nummer op de achterkant van een Fender versterker inhoud?

Bedoel je een stickertje?

Al

Duane
3 april 2006, 18:09
Dat kan ik niet met zekerheid zeggen, heb de amp nog niet gezien. Kan het zijn dat het om een versterker gaat die voor Canada is gemaakt? Ik heb zelf ook nog even info gezocht op het net, maar wist het niet zeker.

matto
4 april 2006, 07:27
Iemand een idee wat een CSA-LR nummer op de achterkant van een Fender versterker inhoud?

Is dat niet zo iets als een goedkeuringssticker van een of ander plaatselijk (Chigaco) energiebedrijf.
Zo iets als hier kema keur, CE keur of dat dat soort keurmerken.
Staat me ergens iets vaag van bij .........safety association.