PDA

View Full Version : Vraagje !



Boom-chick-Franky
15 maart 2006, 16:36
Hallo allemaal,

Aangezien iedereen over zijn/haar gitaren vertelt, heb ook ik wel een leuke gitaar om te laten zien/horen.
Maar dat brengt me direct al bij mijn eerste vraag.
Hoe kan ik in Godschristusnaam een foto(`s) plaatsen in een bericht ?? :???:
En kun je ook een geluidsopname maken met je computer of heb je dan apparatuur nodig om dit te digitaliseren???
(ik heb een goede microfoon maarre hoe verder ??)

Wie helpt me uit de brand ??

Frank

Rude Perception
15 maart 2006, 16:45
pics: foto hosten. en dan op het mooie bergje-met-zonnetje-icoontje klikken (plaatje toevoegen) en dan de link neerzetten.

microfoon in de mic input van je geluidskaart doen. dan krijgt de computer het signaal, en kan het opnemen. Ik gebruik hiervoor wel een programma, maar je kan het ook wel met windows media recorder ofzo doen. Met moviemaker kan je ook wel wat opnemen.

Rude Perception
15 maart 2006, 16:46
btw, de rood/roze input is voor de mic

Picker
15 maart 2006, 20:24
Stuur anders je plaatjes/mp3's naar mij, dan kan ik zel wel voor je publiceren. Hoef je alleen maar een linkje te maken.

Boom-chick-Franky
15 maart 2006, 20:33
Alvast bedankt Picker, en trouwens een geweldig mooi nummer (en gitaar) natuurlijk voor James Taylor (toch !?!) :rockon:

Rude ook alvast bedankt, maar (tja ik ben blond) hoe host je een foto ?? :???:
Moet ik dan m`n foto`s via een link beschikbaar maken ??
Hoe plaatsen de andere forumleden dan een foto rechtstreeks op dit forum??

Tja gitaren vind ik te gek maar van computers heb ik niet zo`n verstand :sssh:

Frank

Boom-chick-Franky
15 maart 2006, 20:38
O ja Picker,
kom je morgenavond ook ?!?!
Het wordt vast geweldig.
Mag ik trouwens binnenkort een keertje komen kijken naar je nieuwe aanwinst(sten) ?
Tussen kertst en nieuw ben ik behoorlijk ziek geweest,en maar goed ook , je hebt inmiddels alweer een andere !
Ik hoor het anders wel via m`n prive-mail !
Frank

Rude Perception
15 maart 2006, 20:58
Alvast bedankt Picker, en trouwens een geweldig mooi nummer (en gitaar) natuurlijk voor James Taylor (toch !?!) :rockon:

Rude ook alvast bedankt, maar (tja ik ben blond) hoe host je een foto ?? :???:
Moet ik dan m`n foto`s via een link beschikbaar maken ??
Hoe plaatsen de andere forumleden dan een foto rechtstreeks op dit forum??

Tja gitaren vind ik te gek maar van computers heb ik niet zo`n verstand :sssh:

Frank

je kan niet foto's direct op het forum zetten. Je kan alleen linken. Je moet ze dus idd op een andere plek op internet zetten. Ik host mijn foto's op www.photobucket.com (http://www.photobucket.com)

Boom-chick-Franky
15 maart 2006, 21:05
Bedankt Rude, ik zal eens wat gaan proberen,en als het lukt zien jullie vanzelf
wel de foto`s van m`n handgebouwde tjech! :)

Bedankt , Frank

chris c
16 maart 2006, 10:15
Wat is een goede plek om MP3s te hosten ?
Heb ook weinig verstand van computers. Ik heb een paar opnames (met zo'n kleine Korg PXR), is OK, maar als ik ze na downloaden op mijn computer afspeel, loopt alles in vertraagd tempo ! Die Korg maakt wel MP2's ipv MP3, misschien ligt het daaraan ?