PDA

View Full Version : Who cares: hier zijn ze



kars
15 maart 2006, 16:09
Hier zit dus wel wat BZT in. Ik speel ongeveer een jaar gitaar, ben van origine bassist (voorspelt niet veel goeds, wat? :p ).

een paar nummers staan op www.myspace.com/karsmusicaloutlet

greets!

Robbert v.d. Hanenberg
16 maart 2006, 16:13
BZT??

Wel lekker! Zeker voor 'n jaartje spelen!

kars
16 maart 2006, 21:12
bloed zweet en tranen ;-)
moet eigenlijk nog beginnen met serieus oefenen, moest eerst paar nummertjes maken...

meul
19 maart 2006, 19:52
helemaal goed kars, best woeste sound (lekker rauw) en je hebt me zeker 5 minuten bezig gehouden om die riff in het begin maattechnisch te anayseren :-) ik vind m leuk!

gr,
ja

kars
19 maart 2006, 22:44
thanx meul, cool dat je het wat vindt!

meul
20 maart 2006, 21:04
thanx meul, cool dat je het wat vindt!

Welkom!

gr,J

marter544
24 maart 2006, 14:44
Ik vind het wel mooi! Waar heb je dat mee opgenomen?? Ik zit er zelf aan te denken om een 2e hands v-amp te kopen voor een paar euro... Ik hoef geen PodXT, omdat ik liever over een normale (geen modelling) versterker speel, en em dat alleen zou gebruiken voor opnemen, plus dat ik een podXT gewoon niet kan betalen :p

kars
25 maart 2006, 03:26
dankje!!
die v-amp.. niet over nadenken maar gewoon doen. voor goed 45 eu heb je er 1 2dehands en je hebt er een hoop lol van en gewoon best goed geluid, mits natuurlijk beetje uitgemixt enzo. bouwkwaliteit is niet top natuurlijk, mot 'm regelmatig helemaal resetten, ben je al je custom settings (wel nodig natuurlijk) kwijt.. maar dat went ;)
verder een standaard Ibz RG 7620 die via de vamp mn geluidskaart (audigy platinum pro) in gaat. drums is dfh1, en een rikkers bas, ook rechtsreeks mn geluidskaart in.
met de goeie plugins bewerkt in cubase kan je volgens mij best een redelijk geluid krijgen. ik ben er nu net een beetje in thuis en ben ervan overtuigd dat nog veel beter kan, ook met deze eenvoudige middelen.