PDA

View Full Version : Slagplaat Les Paul



mdb
14 maart 2006, 14:54
Uhh ik ben van plan binnekort SD Invaders aan te schaffen, ik heb nu een Les Paul met gouden elementen en een witte slagplaat. Wanneer die SDI's er opzitten lijkt het mij mooier om de slagplaat er af te halen, kan dit zomaar ?

arjanb01
14 maart 2006, 14:57
Uhh ik ben van plan binnekort SD Invaders aan te schaffen, ik heb nu een Les Paul met gouden elementen en een witte slagplaat. Wanneer die SDI's er opzitten lijkt het mij mooier om de slagplaat er af te halen, kan dit zomaar ?

ja hoor, alleen blijven er wat gaatjes op je zijkant van de body achter. Ik heb em bij mijn Gibson LP er afgelaten, dus geen gaatjes 8-)

piezo
14 maart 2006, 15:00
Uhh ik ben van plan binnekort SD Invaders aan te schaffen, ik heb nu een Les Paul met gouden elementen en een witte slagplaat. Wanneer die SDI's er opzitten lijkt het mij mooier om de slagplaat er af te halen, kan dit zomaar ?
Gaat prima. En als het slagplaatloos zijn je bevalt čn het een originele Gibson slagplaat is, wil ik die wel van je overnemen.

mdb
14 maart 2006, 15:19
Nee het gaat om een Les Paul van het MERK vintage. Maar wat doei k dan met die gaten van die schroefjes? Bedantk voor de snelle antwoorden trouwens !

piezo
14 maart 2006, 15:40
Maar wat doe ik dan met die gaten van die schroefjes?
Gewoon laten zitten. Wordt ie echt "vintage" van. :)

arjanb01
14 maart 2006, 16:10
Nee het gaat om een Les Paul van het MERK vintage. Maar wat doei k dan met die gaten van die schroefjes? Bedantk voor de snelle antwoorden trouwens !

je kunt ze met een puntje lak dichtstoppen, blijft het hout beschermd en gaat het niet bladderen !

mdb
14 maart 2006, 17:18
Net slag plaat er af gehaald en het ziet er mooi uit :)! Alleen denk ik dat ik hem er soms af wil en soms op want het staat allebei wel mooi. Is de kans groot dat het hout gaat bladeren?

orreltak
27 maart 2006, 21:37
er is kans dat je je laklaag bekrast met je plectrum(dmv slaggitaren)

mdb
27 maart 2006, 22:18
Dat vind ik alleen maar mooier :)! Het zal me eigenlijk een worst wezen, als ie maar klinkt.