PDA

View Full Version : lang leve Banzai (true bypass strips!)



Speeddemon
14 maart 2006, 12:38
Ik was de afgelopen maand niet erg te spreken over 't tempo van Banzai (1 van m'n Duitse 'part suppliers' :satisfie: ), maar hij biedt eindelijk iets aan waar ik lang op heb gewacht:

lange, smalle behuizingen, voor TB strips bijv. Ideaal voor 4 switches naast elkaar (die anders onhandig in een 1590DD (19x12) moesten), en zelfs 5 switches lukt ook nog wel. Meet 25,4 x 5,6 x 4,2 cm (data op z'n site is fout, ik heb er nu 1 thuis liggen).

Nog steeds 2x zo duur als normale behuizingen, maar i.i.g niet meer zo duur als 1590DD's. En ze zijn nog eens grijs powdercoated ook.

Er waren links en rechts wel meer aanbieders van lange behuizingen, maar deze waren meestal onevenredig duur (44 euro bijv!) en te breed/hoog.

Ik ben hier dus nogal blij om, omdat dit aardig wat ruimte scheelt, t.o.v. een 1590DD. (142cm2 vs. 228cm2 pedalboard oppervlak)

Dirk_Hendrik
14 maart 2006, 13:17
Lang leve valt even wel mee.....

Suurden de verkeerde pots, reageerden niet op mail dus bellen en en de juiste potszijn op......

Speeddemon
14 maart 2006, 13:41
Lang leve valt even wel mee.....

Suurden de verkeerde pots, reageerden niet op mail dus bellen en en de juiste potszijn op......
bij mij solid-shaft pots geleverd, omdat de split pots (die ik besteld had) op waren. Normaal zou dat geen probleem zijn (sterker nog, hij geeft me dus duurdere pots voor een lagere prijs), ware het niet dat een aantal knoppen die ik bij hem heb gekocht, NIET op solid-shaft pots passen. :mad:

Maar goed, hij blijft goeie prijzen hebben.

Beetje 't zelfde idee als met Paypal; er zitten haken en ogen aan, maar d'r is weinig beters! (musikding en newtone zijn aardige concurrenten, maar Banzai heeft gewoon veel meer)

Phyrexian
14 maart 2006, 14:32
Leuk. Daar kan je ook een aantal verschillende loops in inbouwen, denk ik?

Heb je er al foto's van?

Speeddemon
14 maart 2006, 14:38
Leuk. Daar kan je ook een aantal verschillende loops in inbouwen, denk ik?

Heb je er al foto's van?
nee, pas als iemand er eentje door me laat maken.
Ik wil niet het risico lopen om met een bepaalde config te blijven zitten.

4 of 5 Loops passen erin, of bijv. 3 Loops en A/B Outputs (of Inputs).

Of 1 Tuner Out, 1 Master Bypass, een A/B Loop (2 Loops, A of B dmv 1 switch) en nog een losse Loop.

Quink
14 maart 2006, 14:43
Suurden de verkeerde pots,

Ja, da's wel suur......:D

Robbert
14 maart 2006, 15:04
Ik zat al een tijdje te wachten op een dergelijk formaat, heel oké!

Speeddemon
14 maart 2006, 16:00
Ik zat al een tijdje te wachten op een dergelijk formaat, heel oké!
Ik heb 'm gelijk gevraagd of ie de Hammond 1411W(U) ook in z'n assortiment opneemt. Die is 30 x 7,6 x 5,6cm, wat geschikter voor 5/6 Loops.

Overigens verkoopt pedalpartsplus.com die al voor $19.