PDA

View Full Version : nieuwe jamsessie/open podium Groningen



schwalbe
13 maart 2006, 23:21
Omdat de maandelijkse jamsessie in het Oude RKZ soms wel erg chaotisch (nou ja, muzikaal gezien dan) verliep hebben een paar mensen het initiatief genomen om tweemaandelijks ook een wat meer gestructureerder open podium te organiseren. Het is dan de bedoeling dat mensen zichzelf van tevoren per email aanmelden. Dat is overigens geen strikte vereiste maar niet aanmelden kan wel inhouden dat er geen plek meer vrij is. De eerste aflevering zal zijn op vrijdag 31 maart. Het adres van het Oude RKZ is Emmastraat 15 (wijk Helpman). Aanmelden doe je hier: openpodium_orkz@hotmail.com Vragen kun je daar ook heen sturen.

Dus als je eens wat wil jammen met vrienden of een mini-tryout wil doen met je bandje of gewoon eens wat wil lullen met andere muzikanten dan moet je gewoon komen.

Bruce
14 maart 2006, 20:43
Hmm, klinkt goed
Heb je ook foto's en welke app is aanwezig?

schwalbe
16 maart 2006, 00:20
een of twee gitaarversterkers zijn er in ieder geval, en ook een basversterker en een drumstel en een PA. Maar precieze specificaties heb ik op dit moment nog niet. Fotoos ook niet. Ken je het ORKZ of zal ik dat nog even uitleggen?

Bruce
17 maart 2006, 15:54
Leg maar ff uit! :-)

Bruce
21 maart 2006, 15:40
Duurt lang!

Bruce
7 april 2006, 11:11
Duurt erg lang!

harrie-beton
15 april 2006, 19:36
ORKZ is het grootste kraakpand van Nederland. Het is legaal gemaakt en het ligt aan de verlengde hereweg in Groningen. Ik heb er ooit gewoond in 1990..
Het is een groot gebouw van rode bakstenen:

http://www.orkz.net

jens-guitarman91
7 juli 2008, 00:03
hallo,

is er nog wel eens een jamsessie in het rkz?

drap
7 juli 2008, 06:36
Nope, al tijden geen open podium meer geweest. Komt wel weer weet ik.