PDA

View Full Version : Martinez Cst-h 666



Niels...
13 maart 2006, 20:30
Hallo,

ik ben van plan een nieuwe gitaar te kopen, en mijn oog is gevallen op de volgende 2:
-MARTINEZ CST-H 666 Black
-Silvertone Liberator

Mijn vraag was: Kent iemand deze gitaren of één ervan en zo ja, is het wat.
De stijl die ik speel is (black) metal.

Niels...

timbo
14 maart 2006, 12:06
ik vind beide gitaren helemaal niks

DarknessAwaits
14 maart 2006, 12:13
Ik ben niet bepaald weg van beide gitaren, maar als ik zou moeten kiezen zou ik die Martinez nemen. Dat is eigenlijk puur op de gok, maar die keer dat ik een Silvertone in handen had voelde hij wel erg slecht aan.

Waarom kijk je niet wat verder dan de extreme vormen en neem een gitaar die je echt lekker vind spelen en klinken? Ibanez maakt over het algemeen erg fijne beginnersgitaren waarmee je ook nog niet voor gek staat. Of Dean...

Niels...
14 maart 2006, 14:10
Ik heb zelf al een Ibanez (blanqet geloof ik, kan het niet goed lezen wat er precies op staat), die speelt ook fijn verder, maar ik wil iets nieuws en dan niet een standaard vorm. En ik vind de kop die op de Dean gitaren zit niet echt mooi, die V-vorm.

Ik vind zelf de Jackson Kelly en Jackson Randy Rhoads gitaren erg mooi, maar de goedkoopste (ik heb niet zo veel te besteden, ben nog maar 16) zijn rond de 290 euro, dat is opzich nog te doen. Maar het zijn wel die uit de JS serie en daar hoor ik niet echt geweldige verhalen over.