PDA

View Full Version : Godin, waaaar?



Kaïn
13 maart 2006, 09:39
Heey! Ik vraag me af of er in brabant een godin dealer aanwezig is. Een hoop gegoogle levert helaas geen resultaten op.
Alvast bedankt voor de hulp.

Schunhart
13 maart 2006, 09:42
Een dealer weet ik niet, ik weet wel dat ze er een of twee hebben hangen in Uden.

Debaser
13 maart 2006, 10:28
volgens de godin site zit in Roermond de officiele dealer.

geef ze ff een belletje denk dat zij wel kunnen helpen.

http://www.pbmusic.nl/
+31 (0)475 - 332530

Veekeren
13 maart 2006, 17:19
Feedback heeft ze, maar ik verwacht niet dat ze ze in Eindhoven ook al hebben staan. Maar Rotterdam is ook niet enorm ver weg.

dickie
13 maart 2006, 19:46
volgens de godin site zit in Roermond de officiele dealer.

geef ze ff een belletje denk dat zij wel kunnen helpen.

Klopt... daar werk ik! Wij kunnen je helpen!

Kaïn
13 maart 2006, 19:52
Haha:)

Bedankt voor de vriendelijke reacties allemaal! Ik heb een zelf na lang zoeken een dealer weten te vinden in oisterwijk. Dat is naast de deur voor de gene waarvoor ik deze post had aangemaakt (in het vervolg zal ik dat er misschien even bijzetten voor de volledigheid, sorry daarvoor)

Nogmaals bedankt.
Van mij mag er een slot op.

Taros
13 maart 2006, 23:30
vd klundert is wel ERG duur! Alle winkels in de omstreek kunnen hem voor je bestellen (klomp muziek, dijkamns breda enz.)

Debaser
14 maart 2006, 23:13
Klopt... daar werk ik! Wij kunnen je helpen!

gelukkig maar :)

anders zou t bar gesteld zijn ... :cooler:

Toaster
14 maart 2006, 23:18
Hoi ik koop ook wel eens spulletjes bij van de Klundert in oisterwijk, geen verkeerde winkel. Kun je rustig een aantal Godins proberen.

En je kunt er ook zeker over de prijs praten.

Helemaal omdat die Godins er al een tijdje hangen.

Let goed op Bucklewear (beschadigingen van riemen op de achterkant van de gitaar)

Laatste keer dat ik daar was had één of andere droplul daar 5 gitaren op die manier gemold.

Kaïn
14 maart 2006, 23:27
Wow echt?? Mooi ruk is dat. Zoiets zou toch het personeel op moeten vallen als dat gebeurt. Zou je zeggen.

vasnd
15 maart 2006, 12:57
ik ben benieuwd hoe snel van beek zijn gitaar heeft,


maar waarom wou die per se een godin?