PDA

View Full Version : Multi-effectenpedaal voor n00b



roadkill
12 maart 2006, 16:45
Ik zoek een Multi-effectenpedaal met iig een expressiepedaal, en standaardeffecten als distortion, Delay, flanger, enz. Liefst ook een output voor mijn hoofdetelefoon, en een tuner. En dan het liefst niet boven de 300 euro. Is dit mogelijk, of krijg ik dan sowieso iets van slechte kwaliteit? Momenteel heb ik een de Rp-1 van Digitech, maar ik ben niet erg tevreden met het geluid, het klinkt een beetje als een synthesizer, is dat bij de meeste effectenpedalen zo?
alvast bedankt voor het beantwoorden van de vragen van een nieuweling in de gitaarwereld.

robert-gitarist
12 maart 2006, 16:47
Check topic hier onder maar..staan zat antwoorden etc in..zoeken...Zat topics over te vinden

idno
12 maart 2006, 17:39
zie het antwoord hierboven

en kijk naar een 2e hands boss gt-3

robert-gitarist
12 maart 2006, 17:44
Boss GT-3 of GT-5 lijkt mij ook wel wat een keer..Zijn wel vette bakkies..maar goed ik wil altijd meteen pimpen enzo dus zal ik wel weer keer aankomen zetten met een GT-8 :D

dml
12 maart 2006, 18:10
Onbekend maakt onbemind, geheel ten onrechte: Yamaha DG Stomp.
En laat ik die nou net te koop hebben :)

Dirk_Hendrik
12 maart 2006, 19:01
Geheel offtopic vraag ik me af of je als nieuwe gebruiker een handige nickname hebt gekozen.

hoofd
12 maart 2006, 19:11
Geheel offtopic vraag ik me af of je als nieuwe gebruiker een handige nickname hebt gekozen.

Al sinds de aanmelding vanochtend vroeg is er een topic over: http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=71332