PDA

View Full Version : Thomann.de



Sjoerd
12 maart 2006, 14:23
Hallo,

Ik ben van plan een Epiphone Flying V bij Thomann.de te gaan bestellen.

Nou is mijn vraag: Is dit allemaal een beetje betrouwbaar? en komen ze het bij je thuis brengen, ect..

Iemand ervaring?

Alvast bedankt,

Sjoerd.

Ganjaman
12 maart 2006, 14:24
nee, dat doen ze via de post en ja ze zijn betrouwbaar, zijn al meerdere topics aan gewijd.
succes

Gitaro
12 maart 2006, 14:35
Ja, goede service, etc. Erg goed en veilig ingepakt in allerlei opblaasspul. :)

pol
12 maart 2006, 14:38
ja, leveren snel, je ziet op de site of ze iets op voorraad hebben, en alles is goed verpakt.

Dit in tegenstelling tot musicstore, die zijn traag.

Sjoerd
12 maart 2006, 14:56
Ok,

Harstikke bedankt.

Hoelang is die levertijd gemiddeld?

Sjoerd.

Ganjaman
12 maart 2006, 15:04
ze doen het op de bus als de betaling binnen is (hangt van jou af) en dan is ie binnen 1-3 werkdagen wel bij jou thuis

oneass
12 maart 2006, 16:02
Ik koop regelmatig apparatuur bij Thomann, altijd heel snel en betrouwbaar. MAAR ik zou persoonlijk NOOIT een gitaar kopen die ik nog niet in mijn handen heb gehad... dus ik bestel nooit een gitaar via het net!

lennartengel
12 maart 2006, 21:01
Thomann is een prima zaak. Zelf al meerdere keren besteld en altijd alles keurig binnen gekregen. Wat betreft een online aanschaf van een gitaar, ik heb ook een gitaar uit amerika besteld (music123) en die kwam zeer beschadigd aan, neckpocket volledig uitescheurd en hals kapot. De gitaar is de volgende dag weer opgehaald door de ups, twee weken later had ik een nieuwe die wel goed was. Als je bij een betrouwbare zaak iets koopt hoef je je nergens zorgen over te maken.

Ben het wel met bovenstaande post eens. Als je een duurdere gitaar koopt lijkt het me prettig om de gitaar uit te proberen. Niet alle stratjes (of-wat-dan-ook) klinken hetzelfde!

Kevin-D
12 maart 2006, 21:11
Ik zit ook te denken om daar een gitaar te bestellen. Ik ken de risico's, en het van het proberen, maar ik ben bereid te gok te wagen.

Sjoerd
12 maart 2006, 21:29
ok, heel erg bedankt allemaal.

en is via de 'bank' betalen met acceptgiro of halen ze het gewoon van je rekening af?

ps. heb de gitaar al meerdere malen uitgeprobeerd.

Sjoerd.

Bl44t44p
12 maart 2006, 22:29
ps. heb de gitaar al meerdere malen uitgeprobeerd.


Ja, maar niet de gitaar (doos) die Thomann jou dadelijk gaat leveren ;)

Basseytje
12 maart 2006, 22:54
vergeet niet dat elke gitaar die gemaakt word anders is. geluid zal altijd anders zijn hoe hij speeld ook. maar je moet het zelf maar weten als jij die gok durft te wagen mij best. ik heb mijn gitaar bij musicstore zelf gehaald en heb m daar ook uitgeprobeer (mneer dan een uur gespeeld op verschillende versterkers) hehe :P

Erikt
13 maart 2006, 07:48
Ik ben al een poosje op zoek naar een Epiphone Les Paul in de kleur HoneyBurst. Opzich moeilijk te vinden omdat ze overal de normale rode kleur hebben.

Zal het met deze gitaar ook erg verschillen qua klank enzo? Zoniet, dan kan ik 'em natuurlijk gewoon bestellen op Thomann.de

pol
21 maart 2006, 19:43
als ze niet goed is stuur je ze toch gewoon terug ?

woutB
21 maart 2006, 20:08
Ik heb wat standaards en zooi besteld bij Thomann en met CC betaald. zeer snel geleverd. Alleen een van de standaards is het rubber van beschadigd( gewoon een stuk afgescheurd) Ik krijg geen response op m'n e-mail en 3 dagen geleden is een voetenbankje bezweken ( erbarmelijke kwaliteit )

Voor mij geen Thomann meer

Wizz
21 maart 2006, 20:11
heb de gitaar al meerdere malen uitgeprobeerd

Waar heb je hem meerdere malen uitgeprobeerd ? Bij Thomann ?
Zo nee dan is mijn vraag : Ben jij wel betrouwbaar ?

Wizz

Raytheman
21 maart 2006, 20:22
Al eens op http://www.guitarpoint.de gekeken? Erg goed en veelal wat voordeliger. Ook hele goeie service, gebruikte gitaren enz enz.
Nee ik heb geen aandelen..

vinni
21 maart 2006, 22:19
Heb net weer een bestelling binnen van Thomann.
Perfect hoor!

En mooi thuisbezorgd natuurlijk.

Vinni

Das Schaap
21 maart 2006, 22:23
Yep zeer goede winkel, ik had zelfs nog per ongeluk korting. :hippie:
Was iets vergeten bij de prijs in te berekenen maar dat gebeurde vaak dus lieten ze dat maar zitten. :cooler:

Binnenkort maar weer wat bestellen, die Thomann Tweed cases zien er wel leuk uit. Past vast wel een superstrat in een koffer voor strats en tele´s. :rockon:

*mav11*
29 april 2006, 18:37
is thomann dan zoveel beter en sneller dan musicstore.
Heb net een bestelling geplaatst bij Musicstore, een Toneport UX1. Maar hij is net een beetje goedkoper bij Thomann, en als ze dan ook nog eens sneller zijn ...

Maar ze zijn nu mijn BTW-gegevens aan het controleren. Zou ik kunnen annuleren, of maakt het zoveel niet uit?

*mav11*
29 april 2006, 18:38
Nee, laat maar, bij Thomann zouden ze mijn gegevens ook moeten controleren. Hoe snel zou het zijn met Musicstore?

sandman4justice
29 april 2006, 21:37
Ik koop regelmatig apparatuur bij Thomann, altijd heel snel en betrouwbaar. MAAR ik zou persoonlijk NOOIT een gitaar kopen die ik nog niet in mijn handen heb gehad... dus ik bestel nooit een gitaar via het net!
Nja, strat die ik online gekocht heb bij musicstore speelt zalig, is ongelooflijk stemvast en kwam perfect afgesteld toe hier thuis. Veel beter afgesteld dan de meeste gitaren in de showroom van de gekende gitaarwinkels. Dus das allemaal wel redelijk relatief.