PDA

View Full Version : RW RE400 "Alvin Lee" pimpje



frekie
12 maart 2006, 12:29
http://members.home.nl/fmunniksma/RW/RWAL2.jpg

N.a.v. de oh zo mooie maar onbetaalbare Gibson CS copie van de befaamde Alvin Lee/TYA "Woodstock" ES335 ben ik mijn bescheiden RW gaan 'pimpen' zoals dat tegenwoordig heet. Ik heb veel plaatjes gedownload van de Gibson en die wat gephotoshopt. Het geheel als JPG gesaved op een flopje en meegenomen naar een drukkerij. Daar laten afdrukken op een stickervel. Potmeter knopjes van Boston, geen origineel Gibson maar het lijkt er sprekend op. Wit knopje vd 3 standen schakelaar komt van mijn RW LP, heb ik omgewisseld. De zwarte "open coil" humbuckers had ik er al op evenals de zwarte humbucker rings. De slagplaat is de originele RW, moet ik nog vervangen. Nog veel te doen, maar geldgebrek en 2 linkerhanden: Grovers, Gibson TP6 staartstuk, Gibson brug, andere inleg in de toets, kroontje inleg op de kop, Gibson transfer op de kop, het hele ding overspuiten. Die enkelspoel in het midden komt er niet in, als ik die sound wil pak ik mijn stratje wel.

http://members.home.nl/fmunniksma/RW/RWAL1.jpg

Ome Alvin vond hem "Te Gek Heavy" en was gaarne bereid to signeren. Toen Ging Hij naar Huis. Ging hij naar huis. Ging hij naar huis. Ging hij naar huis. Ging hij naar huis. Ging hij naar huis. Ging hij naar huis. Ging hij naar huis. Ging hij naar huis. Ging hij naar huis.

nielsduursma
12 maart 2006, 12:36
ik zat net ook al te kijken op je site, maar ik vind hem er eigelijk alleen maar lelijker op geworden...

maargoed is ook maar mijn mening, als jij m mooi vind.

vasnd
12 maart 2006, 12:39
het idee is leuk, maar ik vind het toch niet echt mooi

Mufftin
12 maart 2006, 13:54
lijkt nu een beetje een kinder gitaar.

wietse
12 maart 2006, 15:12
doodzonde.

Vonk
12 maart 2006, 15:26
Die stickers at random eropgeknalt... jammer...

robert-gitarist
12 maart 2006, 15:30
Tsja smaken verschillen.
Ik snap het punt wel van de topicstarter maar toch het is mooier en unieker om zelf iets te verzinnen waar door je opvalt.Ik speel dan wel op een Fender Sambora maar toch die is ook radicaal verbouwd.Het is leuk hoor om dezelfde of bijna de zelfde gitaar te hebben van je idool maar toch ;) Ik vind het idee leuk maar inderdaad het maakt hem wel wat kinderlijk zo.Ook de Gibson versie vind ik echt niks aan.Zeker niet voor dat bedrag.Maar goed ga zo door,vind het leuk als iemand zo bezig is enzo :cooler:

Basseytje
12 maart 2006, 15:54
ik vind die stickers mar niets hoor niet mijn smaak.

STW
12 maart 2006, 17:01
die plaatjes zien er wel een beetje knullig uit eerlijk gezegd
in photoshop had je dat wel kunnen verhelpen (skew?)

DarknessAwaits
12 maart 2006, 19:05
Als je de stickers eraf haalt lijkt het me wel een mooi ding.

Maar dat mag je helemaal zelf weten.

BillyG
12 maart 2006, 19:29
ik denk dat frekie wel spijt heeft als ie de reacties hier leest.....

STW
12 maart 2006, 19:33
ach, knutselen is leuk
en stickers kunnen er zo weer af :D

Luca P
12 maart 2006, 21:09
Aan die reacties zal hij schijt hebben. Heeft hij niet even op je gitaar gespeeld?

Luke-wannabe
12 maart 2006, 23:07
ik denk dat frekie wel spijt heeft als ie de reacties hier leest.....

HAHAHAHAHA:D
Hoop voor m dat t m echt geen ene fuck kan schelen:D