PDA

View Full Version : Beginnende Banddjess!



Whis[p]er
12 maart 2006, 08:58
Als je pas in een bandje zit ofzo ! en eigen muziek maakt ! kun je hier wat over jezelf vertellen!! :cooler: :rockon: haha

www.myspace.com/whispper

}-{
12 maart 2006, 09:49
Ik zit in een band met 3 mensen Met : Een drummer die niet op les zit maar wel alle ritmes kan en ook een paar speciale ... Ik (Zit al 1 heel jaar op les) en speel soms ook wat eigen dingen die mijn drummer niet leuk vindt omdat hij er niets bij kan bedenken :satisfie: En een zangeres die mijn drummer heeft gevonden maar daar weet ik helemaal niets van :)

Nirvanafreak
12 maart 2006, 10:09
Heey daar mensen...hier nog een beginnend bandje met grote plannen :gitarist: Onze band heet Eternal Fight...je kunt alle details over onze band vinden op www.freewebs.com/eternal_fight ...hope you people like it...we hebben zojuist een aantal nieuwe bandfoto's geplaatst, met dank aan onze proMOTOR :hippie:

hendrix_appendix
12 maart 2006, 16:15
Ok dan, ik zit een een bandje genaamd Matter of Time waar ik in bas en zing. We spelen een mix van emo/screamo-core, post-core dingen met hier en daar een metal riffje. Op het moment zijn we nog bezig met eigen materiaal voor de geplande optredens binnenkort. Website komt hopelijk ook gauw, maar je kunt onze purevolume checken als je wilt:www.purevolume.com/matteroftime

:edit: nummers zijn songs die we o.a. spelen (geven een indicatie van onze stijl) zijn dus niet van ons

Neals
14 maart 2006, 15:52
Ok dan, ik zit een een bandje genaamd Matter of Time waar ik in bas en zing. We spelen een mix van emo/screamo-core, post-core dingen met hier en daar een metal riffje. Op het moment zijn we nog bezig met eigen materiaal voor de geplande optredens binnenkort. Website komt hopelijk ook gauw, maar je kunt onze purevolume checken als je wilt:www.purevolume.com/matteroftime

:edit: nummers zijn songs die we o.a. spelen (geven een indicatie van onze stijl) zijn dus niet van ons

Ik waardeer!!! Doet me erg aan Lost Prophets denken!

hendrix_appendix
14 maart 2006, 21:49
ik bedoel dat ze ook niet door ons ingespeeld zijn (of bedoelde jij weer wat anders?), ik ben zelf van mening dat die nummers eraf moeten aangezien sommigen dan denken dat we zo goed zijn. T zijn iig wel nummers die we vaak spelen dus.
Maar als je de muziekstijl waardeert vind ik dat wel cool natuurlijk!

Whis[p]er
15 maart 2006, 18:01
Ik ben dus de gitarist van Whisper, en wij hebben gister ons 1e nr, ingezongen. Het heet; Whisper- Where are you?
Dus luister snel op www.myspace.com/whispper Dan kan je een stukje luisteren,,in verband met een optreden dat wij hebben op school en dat moet een verassing blijven :)

Bedankt!!

sickpunk
15 maart 2006, 18:35
ach pas.... nee dat niet, maar deze muziek stijl doen we nu een jaartje... emo(core)/hardcore/punk/screamo... oftewel echt van alles door elkaar alles wat we lekker vinden klinken kan/mag/gaat erin.... net de 2e demo opgenomen...
http://uptozero.nl